1 års fødselsdag: for meget? for lidt eller forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Nettemor

hej tøser

jeg skal holde 1 års fødselsdag for min dejlige dreng her i weekenden. så kage mv skal bages idag,

men jeg er kommet i tvivl om der mangler noget eller der er alt for meget forskelligt. eller om det bare er helt hen i vejret

min plan er at vi skal have boller, jyllandsringe, lagkage og evt træstammer

er det helt hen i vejret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
nettemor skriver:

hej tøser

jeg skal holde 1 års fødselsdag for min dejlige dreng her i weekenden. så kage mv skal bages idag,

men jeg er kommet i tvivl om der mangler noget eller der er alt for meget forskelligt. eller om det bare er helt hen i vejret

min plan er at vi skal have boller, jyllandsringe, lagkage og evt træstammer

er det helt hen i vejret?

Vi skal holde 2 års fødselsdag for min datter på lørdag. Vi skal have boller og lagkage kl. 14.30. Så laver vi lidt mad til senere men vides pt. ikke endnu, hvad det bliver (udover at det er noget der kan laves på forhånd)

Anmeld

18. marts 2011

Nettemor

MoarHvidovre skriver:

Vi skal holde 2 års fødselsdag for min datter på lørdag. Vi skal have boller og lagkage kl. 14.30. Så laver vi lidt mad til senere men vides pt. ikke endnu, hvad det bliver (udover at det er noget der kan laves på forhånd)

ja men vi spiser ikke aftensmad sammen. vi er simplethen for mange. bare den nærmeste familie er vi 32. så det er kun til kaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.