For tidlig at være lidt utålmodig?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Sitrani

Hej piger..... 

Ved godt, at måske er lidt tidligt, at blive utålmodig, men vil bare så gerne være mor... NU!!!  Jeg har dog først termin d. 2. juli, så der er liiiiige ca. 3½ måned tilbage...... Synes bare ikke tiden går så stærkt mere.. måske det bare er fordi man ved, at der ikke er så længe til, som der tidligere har været... haha... er bare så nysgerrig efter hvordan lillebebsen ser ud og alt det.....

Nogen der har det på samme måde??

Hilsen Sille, 24+6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

4kløver

Tror alle har det bare vent til vis du går over tid så bliver det slemt

Anmeld

20. marts 2011

PsychedeliC

Sådan havde jeg det fra første dag jeg blev gravid .

Og ikke nok med det så gik jeg 16 dage over 

Anmeld

20. marts 2011

kamtok

Det hjælper lidt hvis man tæller fredage  Nu er der kun ca. 15 fredage tilbage til du har en dejlig lille baby i dine arme... Nyd hvert et minut af graviditeten, nyd den lille's spark og nyd at du stadig kan sove længe engang imellem, spise når det passer dig, tage lange bade osv. - Nyd nyd nyd, og når så baby kommer, så skal du bare nyde dét 110%

Anmeld

20. marts 2011

Bshizzle

Hehe.. Ja det samme her.. og jeg er "kun" i 14 uge  

Anmeld

20. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

STN skriver:

Hej piger..... 

Ved godt, at måske er lidt tidligt, at blive utålmodig, men vil bare så gerne være mor... NU!!!  Jeg har dog først termin d. 2. juli, så der er liiiiige ca. 3½ måned tilbage...... Synes bare ikke tiden går så stærkt mere.. måske det bare er fordi man ved, at der ikke er så længe til, som der tidligere har været... haha... er bare så nysgerrig efter hvordan lillebebsen ser ud og alt det.....

Nogen der har det på samme måde??

Hilsen Sille, 24+6 

er i uge 33 og jeg kan heller ikke vente mere jo tættere jeg kommer på termins dagen  ..
tror alle har / får det sådan .

Anmeld

20. marts 2011

Sphynxlover

Ikke for at træde i det men værd i det mindste glad for du overhovedet er gravid - vi er mange der prøver og der kan man tale om lang vej

Anmeld

20. marts 2011

Rebecca55

Da vi selv prøvede at blive gravide i 2 år og så endte med at skulle have hjælp, må man sige de små er længe ventet. Så ja kender følelsen alt for godt.

Men det er ventetiden værd....

23+1

Anmeld

20. marts 2011

Pige2009

Sådan har alle kommende mødre det vist

Anmeld

20. marts 2011

Nadia Foged

Er i uge 26+3(27) og jeg kan bare slet ikke vente mere, det må gerne blive nu nu og nu

Ej håber self det går til terminsdatoen og den lille har det super godt

men synes godt nok ventetiden er lang, men kan se frem til scanning 8 april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.