Baby alarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Moar2011

Heei damer

kan i anbefale en babyalarm, en der er til at komme til for penge men samtidlig er god og kan det den skal ? (høre efter baby og ikke andres) hihi ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Anja&jesper

Babyklar skriver:

Heei damer

kan i anbefale en babyalarm, en der er til at komme til for penge men samtidlig er god og kan det den skal ? (høre efter baby og ikke andres) hihi ..

Jeg har 2 forskellige baby alarmer til salg hvis det er de er super gode  vi har kun været tilfreds med dem..

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Anja&jesper skriver:

Jeg har 2 forskellige baby alarmer til salg hvis det er de er super gode  vi har kun været tilfreds med dem..

Hvordan ser de ud og hvad er prisen ?

Anmeld

18. marts 2011

mullesmith2

Babyklar skriver:

Heei damer

Philips avent baby alarm er billig og god og nem at finde ud af. Her et et link til hvor du kan købe den. http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Personlig-pleje/227190/Philips-SCD470.html

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

mullesmith2 skriver:

Philips avent baby alarm er billig og god og nem at finde ud af. Her et et link til hvor du kan købe den. http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Personlig-pleje/227190/Philips-SCD470.html

mange tak - den ville jeg lige kigge på..

Anmeld

18. marts 2011

Anja&jesper

Babyklar skriver:

Hvordan ser de ud og hvad er prisen ?

De skulle meget gerne være inde på min side med debatter har skrevet under til salg til salg der skulle begge være og der står både pris og hvordan de er.

Anmeld

18. marts 2011

Brams

Babyklar skriver:

Heei damer

Kan klart anbefale Supernova

Den er måske lidt dyr (ca. 1.200 kr.), men det opvejes klart af hvor god den er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

twiggi

vi har en philips Avent, den er super fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.