Må jeg se et billede af dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Pia.

Zette skriver:

hvad er sph-testen?

he he he .... Det er selveste "sidde-på-hug-testen" .... Det er sådan en test man ikke kan bestå efter et par hygge dage i sommerhus ... griner... Eva og jeg opfandt den test for mange år siden...

GRINER....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Frøken J.

Zette skriver:

stop nu lige det hønsefnideri. Det du indikerer der har jeg aldrig sagt. 

Og tillykke med dit vægttab, det var da rigtig dejligt. 

Du skrev: "Og som Eva så fint skriver hvis man har det godt indenvendigt behøver man ikke polere det ydre." Hvilket jo indikere, at det også er din mening, og det var kun dét jeg responderede på.

At føre en debat og fremsætte sit modsatrettede synspunkt er ikke lig med hønsefnidderi

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Zette skriver:

Ja man kan jo altid læse det man gerne selv vil læse. Jeg fattede din pointe og jeg er helt enig! 

Super..

Anmeld

18. marts 2011

smokin

Pia. skriver:

he he he .... Det er selveste "sidde-på-hug-testen" .... Det er sådan en test man ikke kan bestå efter et par hygge dage i sommerhus ... griner... Eva og jeg opfandt den test for mange år siden...

GRINER....

hahahahaha.....! Kan roligt forestille mig hvad den går ud på. Der er garanteret nogle grønne sodavand indblandet eller det der er værre

Anmeld

18. marts 2011

smokin

Secrets skriver:

Du skrev: "Og som Eva så fint skriver hvis man har det godt indenvendigt behøver man ikke polere det ydre." Hvilket jo indikere, at det også er din mening, og det var kun dét jeg responderede på.

At føre en debat og fremsætte sit modsatrettede synspunkt er ikke lig med hønsefnidderi

gok gok gok

Anmeld

18. marts 2011

Frøken J.

Zette skriver:

gok gok gok

Wauw. Du snakker om hønsefnidderi, men når jeg forsøger at forklare mig og svare dig på en saglig måde, så får jeg et "gok gok gok". Det er fuldstændig respektløst, og er da først og fremmest et klart tegn på hønsefnidderi. Er virkelig ked af, at du føler det nødvendigt at opføre dig sådan. 

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

GRINER....

Haha...for satan de dage i sommerhus...det var så godt.... det var tider...

Kæft hvor var vi unge og smukke...

Og ps, er vidst røget over på dets amme hold som dig med de der mænd alder osv...høhø...

Anmeld

18. marts 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Og ps, er vidst røget over på dets amme hold som dig med de der mænd alder osv...høhø...

Lad mig i øvrigt lige bemærke, at jeg er enig i dit oprindelige synspunkt, men jeg havde ikke set du først skrev, og når man ikke har læst din første kommentar er det jo lidt af en fejlcitering at sige at du skrev, at hvis man har det godt indenvendigt har men ikke behov for at polere det ydre. For det var jo ikke det du skrev. Jeg svarede blot på citeringen, det eneste jeg kunne gå ud fra

Anmeld

18. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

he he he .... ej det billede altså - se os lige.... Se lige Mille og Bertram ... Ej altså... Jim og Rasmus... Mads og Konrad mangler - tænk lige alt det der er sket siden det billede... ej hvor er det vildt at tænke på Eva...

Anmeld

18. marts 2011

Lotus86

Zette skriver:

gok gok gok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.