Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millah skriver: Ja det må du da Du får da lidt forskelligt Hyggelig tråd
Ja det må du da Du får da lidt forskelligt
Hyggelig tråd
guud er du herinde?? sjovt nok..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: guud er du herinde?? sjovt nok..
Ja det er jeg hehe
Nu er jeg godt nok træt af jeg ikke kan sætte ansigt på hvem du er
Kender da godt nok en der hedder Mitzie, hende kender jeg gennem min x, men ved da ikke om det er dig hehe
Millah skriver: Nu er jeg godt nok træt af jeg ikke kan sætte ansigt på hvem du er Kender da godt nok en der hedder Mitzie, hende kender jeg gennem min x, men ved da ikke om det er dig hehe
jamen gummi og mig arbejdede sammen på Moe's, så det skal nok passe
BlyViol skriver: jamen gummi og mig arbejdede sammen på Moe's, så det skal nok passe
Så er jeg jo helt med på hvem du er
Men anede god nok ikke at du ´have fået en lille datter Tillykke med hende da
Millah skriver: Så er jeg jo helt med på hvem du er Men anede god nok ikke at du ´have fået en lille datter Tillykke med hende da
tak skal du have og jo en dejlig lille en af slagsen
dorthemus skriver: Så vil jeg også gerne være med Har desværre ikke nogle nye af mig uden Runa-prutten
Så vil jeg også gerne være med
Har desværre ikke nogle nye af mig uden Runa-prutten
Det gør heller ikke noget, for du har da ikke forandret dig en kende! Stadig lige smuk.
Okay, jeg kan så ikke ligge billederne ind :/
Sikke en masse smukke kvinder, i er! Wow..
Her er jeg. Jeg har lige skiftet computer, så de eneste billeder, jeg kunne finde, er lidt gamle, og fra fjæsbogen.
Anke skriver: Sikke en masse smukke kvinder, i er! Wow.. Her er jeg. Jeg har lige skiftet computer, så de eneste billeder, jeg kunne finde, er lidt gamle, og fra fjæsbogen.
siger du.. du er da skideflot :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128