Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Martin skriver: Jaaah, dumme tyskere, fis af - vi deler ikke
Jaaah, dumme tyskere, fis af - vi deler ikke
Men nå, uden dem ville Rømø nok ikke løbe rundt som det gør..
bare vi også får en lile plads i solen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: 1000 tak ikke så ofte jeg høre det (udover fra manden og ens mor)
1000 tak ikke så ofte jeg høre det (udover fra manden og ens mor)
Joo, det er fedt a det klær dig måde med det glatte og krøllede, og sådan naturligt krøl
så kan du lige lave det hår du vil til enhver lejlighed
Christina.78 skriver: Men nå, uden dem ville Rømø nok ikke løbe rundt som det gør.. bare vi også får en lile plads i solen
Hahah, bare de beholder badetøjet på så er den fino med mig..
Dinna88 skriver: Lige de første jeg fandt Og de er så meget forskellige. det hvor jeg har min dejlige hanekam (som ligger ned) er fra 9. klasse forandring fryder
Lige de første jeg fandt Og de er så meget forskellige. det hvor jeg har min dejlige hanekam (som ligger ned) er fra 9. klasse forandring fryder
Holda magle, hvor du ligner Mia Lyhne, på det billede hvor du er sminket, og med kunstige øjenvipper!!!!
Stine og Lisa.
Tina&Martin skriver: Hahah, bare de beholder badetøjet på så er den fino med mig..
Åhh, gud ja
Tilmeldt skriver: Holda magle, hvor du ligner Mia Lyhne, på det billede hvor du er sminket, og med kunstige øjenvipper!!!! Stine og Lisa.
Haha, du er IKKE den første der fanger den!Jeg er Mia Lyhne i min blå bog, grundet det billede
Elias<3 skriver: Her er jeg
Her er jeg
Er du SUNSHINE nogle store flotte kasser (undskyld udbrudet )
Er de ægte `? Hvis man må spørge
Lou87 skriver: Er du SUNSHINE nogle store flotte kasser (undskyld udbrudet ) Er de ægte `? Hvis man må spørge
HAHAHA... Du skrev det, jeg tænkte det!!!
hc=k skriver: Jeg har mit før-efter billede som jeg er meget stolt af
Jeg har mit før-efter billede som jeg er meget stolt af
misslea skriver: heheh... det var altså lidt svært at finde et billede af KUN mig, som er nyt.... jeg plejer at have Wilma på armen, når der bliver taget billeder!!! Så de her er altså fra før Wilma blev født!!
heheh... det var altså lidt svært at finde et billede af KUN mig, som er nyt.... jeg plejer at have Wilma på armen, når der bliver taget billeder!!! Så de her er altså fra før Wilma blev født!!
Ejj du er da bare så skøn og se på! Dejlig naturlig ser du ud..(ved så ikk om det er tilfældet, men ser sådan ud ihvertfald)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128