at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

NinaNymannMadsen

ja jeg er idag 11+0 med mit andet barn og har de sidste par dage kunnet mærke sådan nogen små bobler inde i maven. det mærkes som da jeg begynte at mærke liv med asta også så er sikker på at det er baby der lige lader sig vise at den ligger godt der inde så jeg ved den er der.

men kæresten tror ikke på det, men det gør han ikk før han selv kan mærke baby også

det er bare så dejligt at man kan mærke den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

de-wett

Astasmor skriver:

ja jeg er idag 11+0 med mit andet barn og har de sidste par dage kunnet mærke sådan nogen små bobler inde i maven. det mærkes som da jeg begynte at mærke liv med asta også så er sikker på at det er baby der lige lader sig vise at den ligger godt der inde så jeg ved den er der.

men kæresten tror ikke på det, men det gør han ikk før han selv kan mærke baby også

det er bare så dejligt at man kan mærke den.

det er bare så vidunderligt søde  Manden her troede heller ikke jeg kunne mærke caroline før han selv kunne. De ved ikk hvad de snakker om  haha.

Ej det er bare fantastisk at i skal have en mere

Anmeld

18. marts 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

det er bare så vidunderligt søde  Manden her troede heller ikke jeg kunne mærke caroline før han selv kunne. De ved ikk hvad de snakker om  haha.

Ej det er bare fantastisk at i skal have en mere

ja nemlig. det bare dejligt at man kan mærke baby for så ved man den er der og har det godt.

sådan er mænd vel bare. det er for uvirkeligt for dem når de ikk selv kan mærke det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.