Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lonemus skriver:Min mand har én, hos Danica. Den koster vist 300-400.- kr om måneden.Vi har haft brugt den én gang, ingen problemer.Han har samtidig sin pensionsopsparing dér, så det var meget nemt.Jeg har ikke selv nogen, kun en livsforsikring.Lone
Eva skriver:lonemus skriver:Min mand har én, hos Danica. Den koster vist 300-400.- kr om måneden.Vi har haft brugt den én gang, ingen problemer.Han har samtidig sin pensionsopsparing dér, så det var meget nemt.Jeg har ikke selv nogen, kun en livsforsikring.LoneDet har jeg også kun...men hvis ikke man kan få den fornødne hjælp når ulykken er ude, så er det jo ret ligegyldigt. Har desværre oplevet flere gange at det offentlige system har svigtet...så ja, føler jeg må gøre noget.Knus og tak for svar...
lonemus skriver:Eva skriver:lonemus skriver:Min mand har én, hos Danica. Den koster vist 300-400.- kr om måneden.Vi har haft brugt den én gang, ingen problemer.Han har samtidig sin pensionsopsparing dér, så det var meget nemt.Jeg har ikke selv nogen, kun en livsforsikring.LoneDet har jeg også kun...men hvis ikke man kan få den fornødne hjælp når ulykken er ude, så er det jo ret ligegyldigt. Har desværre oplevet flere gange at det offentlige system har svigtet...så ja, føler jeg må gøre noget.Knus og tak for svar...Helt okay - meld gerne tilbage, når du har fundet et godt sted....jeg vil nemlig også gerne have en... :)Lone
Mathilde skriver:Jeg har ikke, men min kæreste har igennem sit arbejde ved codan. Han betaler ikke for den, det er en bonus ved hans arbejde... Jeg kan komme med under samme forsikring for 1500kr om året...Kram fra Mathilde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128