Hvor er jeg dum.. hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

meem

Igår var jeg lige inde og bestille det sidste neutrale tøj vi mangler til grønærten

Efter ordren var gennemført stod der jeg indenfor kort tid ville modtage en mail med ordrebekræftelse m.m. Da jeg så sidst på aftenen går ind og tjekker mail, og den stadig ikke er kommet, kigger jeg på netbanken og kan se pengene ikke er overført.. Jeg bliver irriteret og bestiller det igen lige inden jeg går i seng...

Til morgen da jeg så tjekker mail er der pludselig kommet to ordrebekræftelser så istedet for 400 kr har jeg nu betalt 800

Mig og min tålmodighed altså...

Godt man kan returnere !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

JulieE

Hi hi... Ja nogle gange skal man altså lære at være tålmodig

Jeg ville skynde mig og ringe eller skrive til butikken og se om ikke de kan annullere den ene bestilling, så du slipper for at modtage det hele to gange og skal ned og sende retur

Anmeld

18. marts 2011

meem

JulieE skriver:

Hi hi... Ja nogle gange skal man altså lære at være tålmodig

Jeg ville skynde mig og ringe eller skrive til butikken og se om ikke de kan annullere den ene bestilling, så du slipper for at modtage det hele to gange og skal ned og sende retur

Det har jeg også lige prøvet.. men så snart ordren er gået igennem kan de ikke gøre noget...

Det er straffen for at være utålmodig.. hihi

Anmeld

18. marts 2011

louise8723

Reglerne er også sådan at de ikke må hæve pengene fra din konto, før varen er afsendt

Anmeld

18. marts 2011

meem

louise4060 skriver:

Reglerne er også sådan at de ikke må hæve pengene fra din konto, før varen er afsendt

Men når jeg bestiller tøj til min datter på babyfryd osv får jeg altid ordrebekræftelsen på mail med det samme jeg har bestilt tøjet.. Så troede jeg også jeg ville ved name it... men der blev jeg klogere..

Anmeld

18. marts 2011

louise8723

meem skriver:

Men når jeg bestiller tøj til min datter på babyfryd osv får jeg altid ordrebekræftelsen på mail med det samme jeg har bestilt tøjet.. Så troede jeg også jeg ville ved name it... men der blev jeg klogere..

Ja man kan vel sige at du nu har lært lektien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.