5 mdr og snottet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.000 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

2babygirls

Har prøvet at suge hende i næsen og dryppet med saltvandsdråber... meeen det dur ikke..

Andre gode råd så hun ikke lyder som en lille gris når hun skal trække vejret ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Pige2009

Tina&Martin skriver:

Har prøvet at suge hende i næsen og dryppet med saltvandsdråber... meeen det dur ikke..

Andre gode råd så hun ikke lyder som en lille gris når hun skal trække vejret ???

Højt med hovedet om natten - ellers har du gjort hvad du kunne

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

Baagøe skriver:

Højt med hovedet om natten - ellers har du gjort hvad du kunne

Det mystiske er bare at hun sover fint om natten

Men det irriterer hende at hun ikke kan have en sut i munden om dagen hæ hæ... stakkel..

Anmeld

18. marts 2011

misslea

Wilma er også MEGA MEGA snottet.... snotten står ud af hende, og hun hoster og sprutter konstant!!!

Wilma ligger højt med hovedet pga. hendes hoste, hun får saltvandsdråber..... og så giver jeg hende bio-strath dråber, som jeg køber hos helsekostforretningen! Jeg har fået dem anbefalet, og de skulle efter sigende være ret effektive både mod bekæmpelse af forkølelse osv.. og som forebyggelse! De kan bruges af både børn og voksne....

Ellers er det vidst bare med at være tålmodig.... for hold da op... ALLE render jo rundt og hoster og snotter...

Rigtig god bedring med hende...

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Wilma er også MEGA MEGA snottet.... snotten står ud af hende, og hun hoster og sprutter konstant!!!

Wilma ligger højt med hovedet pga. hendes hoste, hun får saltvandsdråber..... og så giver jeg hende bio-strath dråber, som jeg køber hos helsekostforretningen! Jeg har fået dem anbefalet, og de skulle efter sigende være ret effektive både mod bekæmpelse af forkølelse osv.. og som forebyggelse! De kan bruges af både børn og voksne....

Ellers er det vidst bare med at være tålmodig.... for hold da op... ALLE render jo rundt og hoster og snotter...

Rigtig god bedring med hende...

Har det hjulpet med det der bio-strath??? Hvor længe har Wilma været forkølet???

Har her det stået på ca en uges tid, og så smittede hun sin moar i tirsdags

Godt hun sover godt ude i den friske luft så jeg kan få en morfar på sofaen

-Og god bedring til Wilma

Anmeld

18. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Har det hjulpet med det der bio-strath??? Hvor længe har Wilma været forkølet???

Har her det stået på ca en uges tid, og så smittede hun sin moar i tirsdags

Godt hun sover godt ude i den friske luft så jeg kan få en morfar på sofaen

-Og god bedring til Wilma

ja - det hjapl faktisk lyhurtigt på hosten... efter knap 2 dage var den næsten helt væk!

Hun er stadig forkølet og har vel været det ca. 2 uger nu..

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

ja - det hjapl faktisk lyhurtigt på hosten... efter knap 2 dage var den næsten helt væk!

Hun er stadig forkølet og har vel været det ca. 2 uger nu..

Åhhh  Her er det heldigvis kun snot i næsen, og så hoster hun når jeg lokker saltvandsdråber ind i næsen

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Tina&Martin skriver:

Det mystiske er bare at hun sover fint om natten

Men det irriterer hende at hun ikke kan have en sut i munden om dagen hæ hæ... stakkel..

Men når hun ligger højt med hovedet om natten, får hun det også bedre om dagen. Det er i hvert fald, hvad jeg har oplevet med Laura

Anmeld

19. marts 2011

2babygirls

Baagøe skriver:

Men når hun ligger højt med hovedet om natten, får hun det også bedre om dagen. Det er i hvert fald, hvad jeg har oplevet med Laura

Okay, så vil jeg hæve hende til nats fremover, Tak!!

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Her er Kian (på 5½ måned) også enormt forkølet Har fundet ud af at han ikke hoster og er så snottet hvis han sover inde i stedet for ude.. Måske det kan hjælpe hende?

Ellers sover Kian bare med hovedet højt, så højt at han ikke raller eller noget. Får saltvand i næsen (dog bliver han meget ulykkelig, så gør det nok ikke så meget som jeg burde.) Men ja, det hjælper jo snottet med at komme ud og evt. til at han hoster, så han kommer af med alle de affaldsstoffer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.