Isabella vågnede lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Silvermist

Ja min ældste datter Isabella på 3½ år vågnede for få minutter siden (hun plejer ellers aldrig at vågne om aftenen/natten), så jeg lå lige ved siden af hende indtil hun faldt i søvn. Inden hun faldt i søvn fortalte hun mig at hun gerne ville have et rensdyr under hendes dyne og en lille elefant. Og at man godt må sidde på dyr, hvis det er legetøjsdyr. Og at hun ville have brun neglelak med lyserøde hjerter på i morgen

Haha hvor er det sjovt hvad de kære børn kan finde på at sige. Nu sover hun endelig igen 7, 9, 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

qp

Hehe.. hvor sødt

Min søn på 2,5 vågnede i går nat kl 5 og han tud brølede inde på værelset "Ha' moaaar, ha moooor"... Da jeg kom ind spurgte jeg hvad der var galt og han var så grædfærdig, at han ikke kunne sige noget.

Jeg tog ham ind i min seng og efter et pr minutter fortalte han, at der var en "dille" (krokodille) i køkkenet? hehehe... Jeg sagde til ham, at der hverken var "diller" i køkkenet eller andre steder i huset, at "diller" boede langt væk ude i vandet.... Og han kiggede på mig med tænkende men tilfredse øjne og faldt så i søvn igen

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Silvermist skriver:

Ja min ældste datter Isabella på 3½ år vågnede for få minutter siden (hun plejer ellers aldrig at vågne om aftenen/natten), så jeg lå lige ved siden af hende indtil hun faldt i søvn. Inden hun faldt i søvn fortalte hun mig at hun gerne ville have et rensdyr under hendes dyne og en lille elefant. Og at man godt må sidde på dyr, hvis det er legetøjsdyr. Og at hun ville have brun neglelak med lyserøde hjerter på i morgen

Haha hvor er det sjovt hvad de kære børn kan finde på at sige. Nu sover hun endelig igen 7, 9, 13

Nååå, lille fis

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

Nååhhh..de søde små pus.

Minder mig om, da Rebecka var ca 8 år gammel. En morgen da vi kom ned i køkkenet sejlede hele spisebordet med vand.
Vi kunne ganske enkelt ikke fatte hvordan det var sket. Stort mysterium, indtil hun pludseligt sagde:
- Mor jeg tror jeg har gået i søvne!
- Hvorfor det? spurgte jeg .
- Jo for jeg drømte at vi havde en masse solsikker i køkkenet, og du sagde jeg skulle vande dem, og jeg synes, at jeg kan huske, at jeg gik herude og vandede solsikker."
Vores voksdug på spisebordet var dekoreret med store gule solsikker.
Så den eneste forklaring på det drivvåde bord kunne kun være, at tøsen, havde gået og vandet blomster i køkkenet midt om natten

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. marts 2011

Mia&Allan

SussieThyssen skriver:

Nååhhh..de søde små pus.

Minder mig om, da Rebecka var ca 8 år gammel. En morgen da vi kom ned i køkkenet sejlede hele spisebordet med vand.
Vi kunne ganske enkelt ikke fatte hvordan det var sket. Stort mysterium, indtil hun pludseligt sagde:
- Mor jeg tror jeg har gået i søvne!
- Hvorfor det? spurgte jeg .
- Jo for jeg drømte at vi havde en masse solsikker i køkkenet, og du sagde jeg skulle vande dem, og jeg synes, at jeg kan huske, at jeg gik herude og vandede solsikker."
Vores voksdug på spisebordet var dekoreret med store gule solsikker.
Så den eneste forklaring på det drivvåde bord kunne kun være, at tøsen, havde gået og vandet blomster i køkkenet midt om natten

Kærligst
Sussie

Hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.