virus på balance nerven kan ikke sove:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

lykkekevin

ja det er så det jeg har det er nu snart 14 dage siden jeg var indlagt og fik at vide det var det der var galt.

jeg har så fået nogen pille imod  det men siden jeg er startet på dem kan jeg bare ikke rigtig sove de hjælper godt og tager jeg dem ikke er jeg helt rundt på gulvet er jeg enlig hele tiden men det kan holdes ud når jeg tager dem..

men kan det virkelig være rigtig at jeg ikke kan sove har aldrig haft problemer med det før..

jeg savner min børn rigtig meegt og min fyr savner at kunne sove i samme seng gå ind til min børn hvis de vågner om natten hygge med dem om dagnen komme ud at cykle ja kunne blive ved  syntes enlig det hele er noget lort lige nu hvad det angår øv

lige lidt brok her fra

fra en mor der virkelig savner at have et helt normalt liv med min børn og fyr igen

elsker dem virkelig håjt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Muffinmus

Aner det ikke, kan kun sige jeg ALDRIG har fået noget som helst for det, og har haft det 4 gange, og at jeg heller ikke kender andre der har det. Og det går jo væk efter et par uge+-r. Så måske du skulle droppe den medicinering, for du burde kunne gå uden lige som alle os andre. Ubehageligt, jo det ved jeg, men sid stille og lad være med at bevæg  hovedet væk fra øjenretningen og omvendt. Skidt at lægge sig ned osv,men man kan i det mindte sove lidt uden de piller.

Har heller aldrig sovet alene uden familien trods det at jeg den ene gang var såhårdt ramt at jeg kastede op for hver 5 skridt jeg tog hvis jeg bevægede mig......

Og ellers prøv de blå transportsyge piller, de skulle være lidt effekttive og gør du sover fint.

Anmeld

18. marts 2011

lykkekevin

jeg sover kun væk fra min familie da vi sover på 1 sal, er meget svimmel om natten, ved ikke 100 om det kun er derfor jeg har fået de pille, med de hjælper, er ikke rigtig svimmel når jeg tager dem,

jeg var også indlagt i 1 døgn da jeg var lidt slap ikke kunne snakke rigtig og var meget langt væk, jeg kan ikke huske hvad der er sket i de 8 timer ind til jeg fik væske osv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.