Farve på barnevogn/klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.247 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Lunae

Hej piger!
Jeg går og overvejer at købe en lys klapvogn - jeg er bare bange for at den er alt for sart nå men tøser, hvilke farver har jeres barnevogne og klapvogne og er i glade for dem?

Jeg selv har pt 2 barnevogne! En brun og en rød! Er meget glad for dem begge, men mest den brune

Har også to brugte klapvogne - en i sort og en i grøn! Er ikke glad for nogle af dem - jeg vil helst have en helt ny

Hvad med jer tøser - del ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

kamtok

Herhjemme kunne vi ikke blive enige, så den blev sort - trods at man kunne få den i omkring 100 forskellige farver og mønstre... 

Anmeld

18. marts 2011

Skouboe

Min barnevogn var sandfarvet.. og jeg elskede den... og den tog overhovedet ikke imod snavs..

Beklageligvis elskede min datter den ikke, så den blev solgt.

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Hej piger!
Jeg går og overvejer at købe en lys klapvogn - jeg er bare bange for at den er alt for sart nå men tøser, hvilke farver har jeres barnevogne og klapvogne og er i glade for dem?

Jeg selv har pt 2 barnevogne! En brun og en rød! Er meget glad for dem begge, men mest den brune

Har også to brugte klapvogne - en i sort og en i grøn! Er ikke glad for nogle af dem - jeg vil helst have en helt ny

Hvad med jer tøser - del ud

Barnevognen er Sort og Platina - Emmaljunga

Klapvognen er Sort og Titan - Emmaljunga.

Jeg ville ikke turde købe en lys vogn, da de hurtigt bliver grimme

Anmeld

18. marts 2011

Lunae

Baagøe skriver:

Barnevognen er Sort og Platina - Emmaljunga

Klapvognen er Sort og Titan - Emmaljunga.

Jeg ville ikke turde købe en lys vogn, da de hurtigt bliver grimme

Har du erfaring med, at de hurtigt bliver grimme eller er det bare noget du tror? Jeg tænker nemlig også, at de bliver møgbeskidte, men ved det ikke

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Har du erfaring med, at de hurtigt bliver grimme eller er det bare noget du tror? Jeg tænker nemlig også, at de bliver møgbeskidte, men ved det ikke

Min veninde har en sort og beige og på de få steder, hvor der er beige stof er det rigtig beskidt, og hun har fortrudt, at hun ikke valgte en lidt mere praktisk farve For ikke længe siden så jeg et par med en super flot Emmaljunga i hvid læder og den var godt nok heller ikke så pæn længere. Der skal jo ingenting til og sådan en vogn kommer ofte meget rundt og ind og ud af bilen osv.

Anmeld

18. marts 2011

Koen.

Min barnevogn er sort, men den bruger jeg ikke mere, bruger kun klapvogn til lillen nu, hun er 11 mdr Klapvognen er rød

Anmeld

18. marts 2011

Lunae

Baagøe skriver:

Min veninde har en sort og beige og på de få steder, hvor der er beige stof er det rigtig beskidt, og hun har fortrudt, at hun ikke valgte en lidt mere praktisk farve For ikke længe siden så jeg et par med en super flot Emmaljunga i hvid læder og den var godt nok heller ikke så pæn længere. Der skal jo ingenting til og sådan en vogn kommer ofte meget rundt og ind og ud af bilen osv.

Du har nok ret de er bare så smukke! Jeg må ud og kigge!

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Du har nok ret de er bare så smukke! Jeg må ud og kigge!

Nemlig - du må ud og kigge

Anmeld

18. marts 2011

<3

Mørkeblå barnevogn og creme/beige emmaljunga. Den beige holdt sig pæn indtil sjap og en dreng der ville ind og ud hele tiden. Det kunne den alligevel ikke klare Men ellers kan meget vaskes væk...   Jeg skal have beige igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.