særbørn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej
Jeg har nogle børn på 9 og 11 år, blev skit fra deres far da de var små...
JEg har haft en partner i ca 6 år, som gav plads til at de børn var mine og at vi havde brug for lidt tid sammen engang imellem..
HAr nu en "ny# partner haft ca et år, han var meget påtrængene fra start og ville hurtig flytte ind, hvilket han gjorde..
Men når jeg nu forsøger at få lidt tid sammen med børnene så kommer det bare ; hvad med mig... ? og det er bestemt ikke fordi han
ikke er en del af vores familie, det er han ... Men nogen gange kunne det bare være så fedt jeg lige kunne have en halv time med dem for mig selv.. De har kendt mig altid, men kun ham i et år, og det er sgu ikke det sammen...
Men de er meget glade for ham heldigvis...
syntes i det er forkert at have lidt alene tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Dictes mor

Det er da ikke forkert overhovedet, det har både du og dine børn, da behov for. Det har jo ikke noget at gøre med, at I ikke gider ham, men I har jo også behov for at være jer selv alene med hinanden.

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Hej
JEg har haft en partner i ca 6 år, som gav plads til at de børn var mine og at vi havde brug for lidt tid sammen engang imellem..
HAr nu en "ny# partner haft ca et år, han var meget påtrængene fra start og ville hurtig flytte ind, hvilket han gjorde..
Men når jeg nu forsøger at få lidt tid sammen med børnene så kommer det bare ; hvad med mig... ? og det er bestemt ikke fordi han
ikke er en del af vores familie, det er han ... Men nogen gange kunne det bare være så fedt jeg lige kunne have en halv time med dem for mig selv.. De har kendt mig altid, men kun ham i et år, og det er sgu ikke det sammen...

Overhovedet ikke. Jeg synes, du gør det helt rigtige i at få alenetid med børnene og insistér gerne på det. De er jo det vigtigste i dit liv og det de giver dig og du dem, kan ingen mand erstatte

Anmeld

17. marts 2011

Nettemor

Baagøe skriver:

Overhovedet ikke. Jeg synes, du gør det helt rigtige i at få alenetid med børnene og insistér gerne på det. De er jo det vigtigste i dit liv og det de giver dig og du dem, kan ingen mand erstatte

ENIG!

Anmeld

18. marts 2011

Sirimor

Anonym skriver:

Hej

Jeg er selv bonusmor og jeg opmuntrer min mand til at have alene tid med sin datter og også med vores fælles børn - da jeg syntes det er utrolig vigtigt med alene tid med far/mor.

Det kan være svært at forstå, når man ikke selv har børn.Jeg tænker, at din kæreste måske føler sig tilsidesat, når du vil have alenetid med børnene.

Det er enormt vigtigt at du fortæller ham, hvor speciel han er for dig - for måske er han lidt jaloux på dit forhold til dine børn - men det er hans problem. Dit problem er at du skal støtte ham i, at du ikke vælger ham fra, når du vil have alenetid med dine børn. Måske kunne du også overveje at lave specielle aftaler 1 gang fast om ugen, hvor det kun er dig og ham der laver noget sammen.

For når man ikke har børn, og er i et nyt parforhold, kan det være utrolig svært at forstå den plads særbørnene tager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.