Jeg vil have kramme smilyen igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2008

Bamseboet :D

Mebach:
undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Loggidut

jeg har ikke lige set hvad andre har svaret, men jeg forstår ikke helt hvorfor i er så bange for det nye?

jeg synes i bund og grund at de nye tiltag er helt ok, vi har flere smileys end før, og det er jo blevet efterlyst mange gange...så alt i alt, så er det her fint.

krammesmilyen var nu også ved at være lidt udtrådt...og misbrugt, efter min mening.

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

Loggidut skriver:

jeg har ikke lige set hvad andre har svaret, men jeg forstår ikke helt hvorfor i er så bange for det nye?

jeg synes i bund og grund at de nye tiltag er helt ok, vi har flere smileys end før, og det er jo blevet efterlyst mange gange...så alt i alt, så er det her fint.

krammesmilyen var nu også ved at være lidt udtrådt...og misbrugt, efter min mening.

Ja det er faktisk helt rigtigt...

Sånnn har jeg ikke lige tænkt på det...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

3rollinger

Loggidut skriver:

Altsaa, Loggidut, naar man har skrevet laaangt over 4.000 indlaeg paa under et aar, saa kan hvad som helst paa siden da virke lidt udslidt.

Klem,
Trine, som kun har skrevet ca 600 indlaeg

Anmeld

15. oktober 2008

Mikkelmusen

Må også indrømme at jeg synes den er noget slidt og misbrugt.

Jeg mener, det kan da være rart af og til hvis man har haft en lortedag, men sgu ikke hver eller hver anden gang man skriver et indlæg....

Anmeld

15. oktober 2008

Heidi.

Hvis man syntes den er irreterende så kan man jo bare undlade og benytte den

Anmeld

15. oktober 2008

ivfmarie

Så er den her... KRAMMESMILEYEN:

brug den vel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.