Hjælp til at udfylde A-Kasse papirer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal søge a-kassepenge og så skal jeg udfylde sådan en fraværserklærings seddel og jeg har skrevet jeg har været fraværende fra jobbet uden løn i 140 dage men så skal jeg regne ud hvor mange timer de 140 dage er da der også er et felt hvor der står "timer"  Hvor mange arbejdstimer ligger der i 140 dages fravær??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg skal søge a-kassepenge og så skal jeg udfylde sådan en fraværserklærings seddel og jeg har skrevet jeg har været fraværende fra jobbet uden løn i 140 dage men så skal jeg regne ud hvor mange timer de 140 dage er da der også er et felt hvor der står "timer"  Hvor mange arbejdstimer ligger der i 140 dages fravær??????

Jeg ville omregne de 140 dage til uger og så tage 37 timer pr. uge

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ville omregne de 140 dage til uger og så tage 37 timer pr. uge

hvad giver det???  jeg er ik så go til matematik

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Kører A-kassen med 7 dages uger eller 5 dages uger? Det er du nødt til lige at finde ud af

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Kører A-kassen med 7 dages uger eller 5 dages uger? Det er du nødt til lige at finde ud af

ja men det er a-kassen der vil vide hvornår jeg har været på barsel uden løn. det ligger lang tid tilbage og jeg skal ikke have penge for det, det er bare info de skal bruge så det må vel være ud fra hvordan min  gamle arbejdsplads udregner ugerne, ikke?

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Det er helt ok. Regnestykkerne ser således ud med hhv. en 5-ugers og 7-ugers periode:

140/5=28 uger
28x37= 1036 timer

140/7=20
20x37= 740 timer

Jeg er temmelig sikker på, at din A-kasse kører med 7 dages uger, men ring og forhør dig imorgen

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

ja men det er a-kassen der vil vide hvornår jeg har været på barsel uden løn. det ligger lang tid tilbage og jeg skal ikke have penge for det, det er bare info de skal bruge så det må vel være ud fra hvordan min  gamle arbejdsplads udregner ugerne, ikke?

Jeg har opsat et par regnestykker ovenfor, som du måske kan bruge

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er helt ok. Regnestykkerne ser således ud med hhv. en 5-ugers og 7-ugers periode:

140/5=28 uger
28x37= 1036 timer

140/7=20
20x37= 740 timer

Jeg er temmelig sikker på, at din A-kasse kører med 7 dages uger, men ring og forhør dig imorgen

1000 tak jeg kom alligevel frem til samme tal selv om jeg er dårlig til at regne

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

1000 tak jeg kom alligevel frem til samme tal selv om jeg er dårlig til at regne

Super duper og velbekomme. Er bare glad for at kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.