Fjernelse af barkenbarter på kvinder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.113 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Kan man det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

wamse

Barkenbarter?? Er det ikke bare ens hår der er langt der, og så bare skal klippes eller? Det eneste jeg har der, er da mit hår. Eller misforstår jeg spørgsmålet?

Anmeld

17. marts 2011

SaraLM

Ja, nu ved jeg ikke hvor langt de voker ned hos dig men mange får dem klippet/ barberet hos frisøren

Anmeld

17. marts 2011

Zeus

Ja hvis du har mørke hår, kan du få dem fjernet permanent med laser.. Er du derimod lyshåret, så er der kun de alm løsninger

Anmeld

17. marts 2011

SaraLM

Jeg personligt tager dem bare bag ørerne når håret hænger ellers e et meste af håret med oppe når det er sat op

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Ved heller ikke lige om jeg har forstået dit spørgsmål korrekt, men mener du hår der går ned langs "kæberne", så tror jeg sagtens at det kan fjernes på en eller anden måde, men det skal du nok spørge din frisør om eller også ved jeg ikke om de kan fjerne det permanent hos en kostmeteolog eller lign. måske med laser...

/Fenja

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Ja hvis du har mørke hår, kan du få dem fjernet permanent med laser.. Er du derimod lyshåret, så er der kun de alm løsninger

Jeg er mørkhåret. Synes mine er meget tydelige, og fra siden synes jeg bestemt ikke det ser pænt ud.... Er det naturligt nok at få dem fjernet, eller er det bare mig der er lidt sippet?

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ved heller ikke lige om jeg har forstået dit spørgsmål korrekt, men mener du hår der går ned langs "kæberne", så tror jeg sagtens at det kan fjernes på en eller anden måde, men det skal du nok spørge din frisør om eller også ved jeg ikke om de kan fjerne det permanent hos en kostmeteolog eller lign. måske med laser...

/Fenja

Ja, mener det hår der går ned langt kæberne.... eller det vil sige, så langt ned går mine ikke, men de går langt nok ned til at jeg ikke synes det er pænt. Jeg er mørkhåret, så derfor ses det tydeligt.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Ja, nu ved jeg ikke hvor langt de voker ned hos dig men mange får dem klippet/ barberet hos frisøren

Er det ikke kun mænd der gør det?!

Jeg ville da nødigt have mine barberet eller klippet.... det ville da komme til at se herrens ud.

Anmeld

17. marts 2011

Zeus

Anonym skriver:

Jeg er mørkhåret. Synes mine er meget tydelige, og fra siden synes jeg bestemt ikke det ser pænt ud.... Er det naturligt nok at få dem fjernet, eller er det bare mig der er lidt sippet?

Hvis de generer dig, og det er noget du tænker på, så få dem da fjernet.. Livet er for kort til andet  Min ene datters farmor fik også fjernet "overskæg" med laser, simpelthen fordi hun ikke kunne lade være med at kigge på dem hver gang hun så sig i spejlet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.