Så er der kommet sten op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

UngMor83

på min lillebrors nye hjem ...

Har ik set den rigtig endnu, for har ik haft mulighed for at tage derhen idag. Stenen er kommet i eftermiddag. Meget forsinket pga. frosten. Men nu er den der, og jeg skal ud og besøge ham i morgen. Glæder mig faktisk til at se den. Tror det måske gør det lidt nemmere at besøge ham nu. Måske ikke. Nok ik li i morgen, hvor jeg skal se den for første gang, men i fremtiden. Håber!!!

Vedhæfter li det billede vores storebror li har sendt mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Lady Marion <3

UngMor83 skriver:

på min lillebrors nye hjem ...

Har ik set den rigtig endnu, for har ik haft mulighed for at tage derhen idag. Stenen er kommet i eftermiddag. Meget forsinket pga. frosten. Men nu er den der, og jeg skal ud og besøge ham i morgen. Glæder mig faktisk til at se den. Tror det måske gør det lidt nemmere at besøge ham nu. Måske ikke. Nok ik li i morgen, hvor jeg skal se den for første gang, men i fremtiden. Håber!!!

Vedhæfter li det billede vores storebror li har sendt mig.

Hvor utroligt det end lyder så vænner man sig til det

Jeg tager tit mine unger med op på deres fars grav og nu 2 ½ år efter han døede kan vi faktisk stå og pjatte "med" ham , om ham og vi har det dejligt når vi tager derfra   så giv det tid ..

Anmeld

17. marts 2011

Ellim

åhh for den da, får en helt klump i halsen..  

Men ja, man bliver nok mere og mere vandt til det..

KÆMPE KNUS til dig!!

Anmeld

18. marts 2011

TbCp

Jeg synes det er rart at have et sted at komme hen, selvom der nu går længere tid imellem...

Dog synes jeg egentlig ikke jeg vænner mig til det, jeg bliver stadig ked af det når jeg besøger graven, men det er stadig rart at kunne ligge en lille blomst eller andet, lige ae gravstenen lidt.

Anmeld

18. marts 2011

twinboys

Det er aldrig rart at miste et kært menneske... Men rart at man kan besøge personens grav og minde de gode tider man havde sammen..

Er ked af at høre du har mistet din bror alt alt alt alt for tidligt...

Majbritt

Anmeld

18. marts 2011

Mi

Sikke fint han har det.

Jeg tror aldrig at sorgen forsvinder desværre, men den bliver nok nemmere at leve med.

Stort  til dig.

Anmeld

18. marts 2011

UngMor83

Tusind tak ska I ha allesammen. Godt jeg har jer

Men hold kæft det var hårdt at besøge ham idag. Brød total sammen da jeg så stenen. Ku slet ik styre det. Ham den søde "gravmand" kom over og holdt om mig... Går laaaang tid før jeg ska derhen igen tror jeg. Og ska ik alene derover næste gang.

Anmeld

18. marts 2011

Lone Jakobsen

18. marts 2011

Tip!

Vil bare lige sende et

Var forleden oppe ved min morfars grav.. Det er nu snart 6 år siden han døde, og jeg får stadig en klump i halsen når jeg står deroppe..

I hjertet gemt, og ALDRIG glemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.