milopilo skriver:
Hej alle i skønne hjælpsomme kvinder 
Jeg opgiver kampen med den amning nu.. 
Har bare kæmpet med at få det til at fungere, men vores datter er bare så ked og ulykkelig og hysterisk når hun skal sove.. Har så købt en bryst pumpe og kan kun malke 10 ml ud.. så det jo klart hun mangler noget.. 
Har hørt fra flere man selv kan trappe ned for at stoppe produktionen, men at det er bedst at tage den medicin i stedet for at trappe ud/ned med amningen.. da det er noget med homonerne også..
Nogle der har prøvet det? hvordan virkede det og hvad kostede det? Er det på recept hos lægen eller er det i håndkøb??
Tænkte måske at forsætte med at malke ud så hun i det mindste får lidt af "den ægte vare".. Men hvad er jeres erfaringer med det??
Jeg havde en sindssyg vild produktion, desværre var det mine tvillinger, der var for sløve til at sutte. Da jeg ikke kunne øve-amme to børn, pumpe ud, give flaske x2 OG sterilisere brystpumpe og flasker hver 3. time døgnet rundt, så blev jeg anbefalet at stoppe amningen! Det bedste jeg har gjort!
Jeg fik piller. Det var SKRÆKKELIGT! Jeg måtte have ekstra dosis for at slå mælken ned. Det var også meget følsomt, da jeg jo var ked af løsningen på det tidspunkt. Jeg blev meget dårlig fysisk af pillerne. Det er nogle alvorlige hormoner, der skal til, når man skal stoppe en mælkeproduktion. I et par dage kunne jeg dårligt tage mig af mine børn, så skidt var jeg. Udover svimmelhed, så fik jeg de største mælkeknuder og de ondeste spændinger.
Jeg ville trapppe ud - specielt, når du ikke producerer vildt meget mælk.
Anmeld