HJÆÆLP!

!!
jeg har lige brug for at komme ud med en masse tanker, der bare klemmer sig fast i mit hoved! Jeg har stærkt overvejet flytte langt væk! VÆK fra svigerforældrene! når man laver konkrete aftaler med dem og venter de holdes ringer de hverken eller fortæller ændringerne er lavet om og vi må aflyse. Nej! det sjovt nok først noget vi får afvide ved vi ringer og forhør os om aftalen stadig er gælende at vi næsten altid kommer udfor de pludselig har lavet andre planer - hvorpå man ligesom forventer man ringer og aflyser af ændringer. Min kæreste havde foreksempel en aftale med sin far som blev lavet for en uge siden hvor de skulle ordne træ sammen. Min kæreste ringede så derom for lidt siden og så havde hans far pludselig ik brug for ham fordi hans bedstefar kom derud istedet. Og hans far var ikke til at snakke med og blev nemt og hurtig hidsig så min kæreste lagde på! hans mor er på samme måde! laver aftaler med os - brænder os af! min kæreste blir ved at lave nye aftaler og finder sig i at de brænder os af!! ): har sagt jeg ik vil være her mere og flytte væk.. men han siger bare det træls for dig du har det sådan!??? ØHMMMM ja okey forstår han det slet ikke skal jeg gøre her
Anmeld