transportere 3 småbørn :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

kiwilouise

hej alle sammen

jeg har 2 dejlige unger på 5 år og en i maven som ser lyset d 7 august

lige nu cykler jeg børnene i børnehave der ligger 2 km væk men når den lille kommer - hvad gør jeg så????

jeg kunne selvfølgelig tage gåturen med barnevogn og børn men det er også en lang tur hvis det regner eller sner.

jeg er fuldstændig på bar bund så hvad ville i gøre ?

en nyfødt kan jo ikke sidde i cykelvogn eller cykelstol

tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

musse1

kiwilouise skriver:

hej alle sammen

jeg har 2 dejlige unger på 5 år og en i maven som ser lyset d 7 august

lige nu cykler jeg børnene i børnehave der ligger 2 km væk men når den lille kommer - hvad gør jeg så????

jeg kunne selvfølgelig tage gåturen med barnevogn og børn men det er også en lang tur hvis det regner eller sner.

jeg er fuldstændig på bar bund så hvad ville i gøre ?

en nyfødt kan jo ikke sidde i cykelvogn eller cykelstol

tak fordi du læste med

kan de to store ik cykle selv, alser ved siden af dig, så den lille nye kan være i cykelvognen, du kan jo købe en babyindsat til den lille. som kan være i cyklevognen  så kan i sagtens cykle som i plejer..

Anmeld

17. marts 2011

kiwilouise

musse1 skriver:

kan de to store ik cykle selv, alser ved siden af dig, så den lille nye kan være i cykelvognen, du kan jo købe en babyindsat til den lille. som kan være i cyklevognen  så kan i sagtens cykle som i plejer..

den havde jeg også tænkt på men er lidt nervøs over at mine små putter skal ud i den store trafik  men jeg kan vel heller ikke holde dem væk for evigt

Anmeld

17. marts 2011

musse1

kiwilouise skriver:

den havde jeg også tænkt på men er lidt nervøs over at mine små putter skal ud i den store trafik  men jeg kan vel heller ikke holde dem væk for evigt

nej det er jo lige præcis det, har en dreng som bliv 6 år i november, og han har da cyklet i over 1 år  tror da nok det skal gå, de skal jo lige vende sig til det i starten, hvis der er mange veje hvordan de skal og sådan, men du er jo med  har de siddet i cykelvognen ind til nu ?

Anmeld

17. marts 2011

kiwilouise

musse1 skriver:

nej det er jo lige præcis det, har en dreng som bliv 6 år i november, og han har da cyklet i over 1 år  tror da nok det skal gå, de skal jo lige vende sig til det i starten, hvis der er mange veje hvordan de skal og sådan, men du er jo med  har de siddet i cykelvognen ind til nu ?

ja vi har brugt cykelvognen når det har handlet om længere ture.

vi har øvet lidt på cykler hvor vi har skulle over 1 stor vej og det går da også kun lige... de elsker jo at komme ud at prøve selv, så når de først sidder på sadlen, er de i deres helt egen verden

hvis din dreng kan så kan mine også  vi øver bare lidt mere

Anmeld

17. marts 2011

Alberts/

hva med at tage en slynge på maven, fx en koala slynge og så på cyklen?(;

Anmeld

17. marts 2011

kiwilouise

Alberts/ skriver:

hva med at tage en slynge på maven, fx en koala slynge og så på cyklen?(;

den havde jeg også tænkt på men er det forsvarligt  havde også tænkt på en bæresele men ved ikke om man må samtidig med man cykler

Anmeld

17. marts 2011

musse1

kiwilouise skriver:

den havde jeg også tænkt på men er det forsvarligt  havde også tænkt på en bæresele men ved ikke om man må samtidig med man cykler

syns bestemt ik en nyfødt og så lille, skal sidde på den måde i regn vejt bliver jo faktisk 8 km om dagen.. så det må jeg indrømme det havde jeg ik valgt.. men er jo en smags sag

Anmeld

17. marts 2011

musse1

kiwilouise skriver:

ja vi har brugt cykelvognen når det har handlet om længere ture.

vi har øvet lidt på cykler hvor vi har skulle over 1 stor vej og det går da også kun lige... de elsker jo at komme ud at prøve selv, så når de først sidder på sadlen, er de i deres helt egen verden

hvis din dreng kan så kan mine også  vi øver bare lidt mere

selvfølig kan de da det, men som de siger det kraver øvelse, især når der er større veje de skal over, hvis der er lyskryds osv.. men det skal de nok hurtigt lærer  rigtig god fornøjelse, lige meget hvad du vælger

Anmeld

17. marts 2011

Alberts/

kiwilouise skriver:

har dog ikke selv prøvet, har kun gået, (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.