Øv nu var det mig der blev snydt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Øv hvor er det ærgeligt ,,,,

Var så dum at sende noget til en bruger herinde havde før end pengene var gået ind på min konto  

Hun sagde hun havde overført og hun skulle bruge produktet hurtigt   tror på det bedste i folk desværre og sendte .. Hun har ikke været on line siden ,, Heldigvis er det kun 120 kr plus porto så i alt 150 kr ,, føler mig bare så røvrendt alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Var så dum at sende noget til en bruger herinde havde før end pengene var gået ind på min konto  

Hun sagde hun havde overført og hun skulle bruge produktet hurtigt   tror på det bedste i folk desværre og sendte .. Hun har ikke været on line siden ,, Heldigvis er det kun 120 kr plus porto så i alt 150 kr ,, føler mig bare så røvrendt alligevel

Så synes jeg du skal anmelde hende til support, men der kan jo også være en forklaring

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Har jeg gjort   bare mere for at minde alle om at man IKKE skal sende før end man har set pengene ..

Anmeld

17. marts 2011

Mor til Mike

Rigtig træls, men måske der sket en fejl .. og det kan være det tager længere tid for dig at modtage pengene, håber på det bedste.. Ellers må du bare anmelde hende.. Så må du huske til næste gang først at sende når du modtager pengene..

pregnancy due date

Anmeld

17. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Har jeg gjort   bare mere for at minde alle om at man IKKE skal sende før end man har set pengene ..

Der er jo en risiko begge veje. Men løber en risiko ved at overføre pengene før man får varen, og man løber en risiko ved at sende varen før man får pengene. Det er desværre ikke kun en én-vejs ting!

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Rigtig træls, men måske der sket en fejl .. og det kan være det tager længere tid for dig at modtage pengene, håber på det bedste.. Ellers må du bare anmelde hende.. Så må du huske til næste gang først at sende når du modtager pengene..

pregnancy due date

Præcis ,,,, godtroende fjols er jeg ,,   håber der er sket en fejl

Anmeld

17. marts 2011

bullerbassen

Åh hvor er det bare trælst - Har du kontaktet brugeren igen

Evt PB - har desværre også oplevet TIT at pengene ikke kommer , men har heldigvis ikke sendt pakken ...

Surt man skal lære det på den hården måde, og ærgeligt at nogen snyder, så man bliver mistænklig overfor evt anden handel.

Håber du får dine penge...

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Der er jo en risiko begge veje. Men løber en risiko ved at overføre pengene før man får varen, og man løber en risiko ved at sende varen før man får pengene. Det er desværre ikke kun en én-vejs ting!

Ja det jo det , svært at gardere sig

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Åh hvor er det bare trælst - Har du kontaktet brugeren igen

Evt PB - har desværre også oplevet TIT at pengene ikke kommer , men har heldigvis ikke sendt pakken ...

Surt man skal lære det på den hården måde, og ærgeligt at nogen snyder, så man bliver mistænklig overfor evt anden handel.

Håber du får dine penge...

Ja har kontakte brugeren , men brugeren har ikke været online siden jeg havde skrevet at pakken var sendt   Sendte den så snart hun havde skrevet at pengene var overført , Ja møg ærgeligt det skal være sådan ,,

Anmeld

17. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

husk på, kan jo lige så godt være, at man for overført og ik modtager sine varer..

desværre er det så om vendt lige i det her tilfælde, og hvor er det dog ærgeligt, at nolge ik er mere ærlige og sætter penge ind, når man har købt noget, forstår virkelig ik man kan ha samvittighed til det..

måske det er en bruger som ik er så aktiv her inde, har du sendt hende en pm. hun kan jo sende dig et kopi af kvettering selv om det er på netbank, hvis hun har overført, måske hun har kommet til at taste et tal ind forkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.