Anonym skriver:
Hej, jeg er en pige på 20 år, og vil lige høre jeres mening.
Jeg startede med p-piller i starten af januar 2011. Jeg fik menstruation den 1. marts, og den 6. marts besluttede vi os for at stoppe helt med p-piller og prøve at blive gravid. Den 10. marts fik jeg igen menstruation, men den var kort og varede kun 2-3 dage. Både søndag og mandag aften havde vi sex. Tirsdag morgen vågnede jeg op med kvalme, meget uren hud og siden har jeg haft det som om jeg har haft nogle ryk i underlivet. Desuden har jeg været lidt af en tudemarie. Kan jeg allerede være gravid og hvornår ville I så tage en graviditetstest? Jeg synes det er lang tid at vente næsten en måned på at tage en test. Eller kan det hele bare være indbildning?
Tak for jeres svar! 
Det er svært at sige, men du burde ikke få symptomer allerede dagen efter sex, da det tager nogle dage for sædcellerne at nå hen til ægget, og det sætter sig fast, og så skal der nås at producere hcg ( bliver prodiceret i moderkagen) og symptomerne kommer ofte i forbindelse med hcg, men ikke alle får symptomer.
bedste råd er jo nok at tage en test hvis din menstruation udebliver, eller evt på forventet mens-dag 
Men man kan godt få symptomer uden at være gravid, hvis man ønsker dte eller feks er bange for at være gravid. psyken kan gøre meget 
Anmeld