Putomanen skriver:
Ja, der er en masse uvished og overraskelser i urdredningen, det var der også for os. Alt var helt fint med mig, mens min kærestes sædkvalitet ikke var helt i top. Og det er en meget blandet følelse, jeg sad med. På den ene side var jeg enormt glad for, at alt var godt med mig, på trods af jeg engang har haft klamydia. Og samtidig var jeg rigtig ked af det på min kærestes vegne, da en stor del af deres mandighed åbenbart er i deres sædkvalitet.
Angående de vitaminkure, så synes jeg simpelthen det er en jungle, og det kan godt føles som om, at folk bare propper en med alt muligt for at tjene nogle penge. Men jeg håber da, at det hjælper! Min kæreste er også kommet på d-vitamin piller 
Ja min kæreste var virkelig også nedslået og er det for så vidt stadigvæk! Min følelse af også lidt ambivalent... Men i bund og grund har det jo ikke ændret noget ved mit udgangspunkt om, at vejen til barn kommer til at foregå på fertilitetsklinik. Måske er det endda bedre at manden har dårlige svømmere fremfor jeg har lukkede æggeledere, da sidstnævnte (måske) i højere grad udelukker graviditet... Men who knows
Hehe ja, herhjemme giver vi den gas med vitaminpiller - og så er bærbare computere fremover bandlyst fra skødet
Vitaminer kan i hvert fald ikke skade
Anmeld