hsg overstået!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Line11

Putomanen skriver:

Ja, der er en masse uvished og overraskelser i urdredningen, det var der også for os. Alt var helt fint med mig, mens min kærestes sædkvalitet ikke var helt i top. Og det er en meget blandet følelse, jeg sad med. På den ene side var jeg enormt glad for, at alt var godt med mig, på trods af jeg engang har haft klamydia. Og samtidig var jeg rigtig ked af det på min kærestes vegne, da en stor del af deres mandighed åbenbart er i deres sædkvalitet.

Angående de vitaminkure, så synes jeg simpelthen det er en jungle, og det kan godt føles som om, at folk bare propper en med alt muligt for at tjene nogle penge. Men jeg håber da, at det hjælper! Min kæreste er også kommet på d-vitamin piller

Ja min kæreste var virkelig også nedslået og er det for så vidt stadigvæk! Min følelse af også lidt ambivalent... Men i bund og grund har det jo ikke ændret noget ved mit udgangspunkt om, at vejen til barn kommer til at foregå på fertilitetsklinik. Måske er det endda bedre at manden har dårlige svømmere fremfor jeg har lukkede æggeledere, da sidstnævnte (måske) i højere grad udelukker graviditet... Men who knows  

Hehe ja, herhjemme giver vi den gas med vitaminpiller - og så er bærbare computere fremover bandlyst fra skødet  

Vitaminer kan i hvert fald ikke skade  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

ønskebørn74

Line2323 skriver:

og som jeg havde frygtet gjorde det virkelig ondt - men det var også fordi min livmoderhals var helt rød og betændt - selvom jeg fik en kur mod det i efteråret. 

MEN DER ER HUL IGENNEM!!!

jeg er bare såååå glad, også selvom PB ikke er anderledes nu, da kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet.... 

Jeg får endelig svar i næste uge, da lægen lige skulle kigge mere på billederne og se, om mine æggeledere er deforme (?!)

Nogen der ved: hvis man har deforme æggeledere, er det så medfødt, eller hvad kan det skyldes? 

Tak fordi i læste med 

Det kan både være medfødt og skyldes infektion.. Endomitriose kan også være årsagen til deforme æggeledere..

Anmeld

20. marts 2011

Line11

ønskebarn74 skriver:

Det kan både være medfødt og skyldes infektion.. Endomitriose kan også være årsagen til deforme æggeledere..

Ok tak - men kan de virkelig blive deforme pga. infektion uden samtidigt at blive lukkede? 

Anmeld

20. marts 2011

ønskebørn74

Line2323 skriver:

Ok tak - men kan de virkelig blive deforme pga. infektion uden samtidigt at blive lukkede? 

Der må jeg være dig svar skyldig..

Anmeld

20. marts 2011

Line11

ønskebarn74 skriver:

Der må jeg være dig svar skyldig..

OK helt i orden - jeg får svar i næste uge, så ventetiden er ikke helt ulidelig Men tusind tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.