NY!! Hvordan ønsker du at føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ønsker du at føde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.402 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

NinaE

Så prøver jeg lige igen:

Hvordan ønsker du at føde.... der er mulighed for flere svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Kløver

NinaE skriver:

Så prøver jeg lige igen:

Jeg har svaret Planlagt Kejsersnit, dette er dog ud fra min første fødsel som desværre gik langt fra som ønsket, og endte i akut kejsersnit, så det gør jeg ikke igen, min drøm har hele tiden været normal og naturlig fødsel, så skulle jeg ha sat krydset før, var det blevet under almindelig fødsel.

Anmeld

17. marts 2011

Corn

Jeg har stemt "uden noget" for sådan er alle mine tre unger kommet til... Tredje hjemme i stuen, hvilket jeg gerne gjorde igen

Anmeld

17. marts 2011

NoName

NinaE skriver:

Så prøver jeg lige igen:

har født en gang uden noget, men jeg ved ikke hvordan det kommer til at flaske sig hvis vi skal have en mere, ved ikke om det bliver det samme. så har stemt blankt

Anmeld

17. marts 2011

MetteDN

Jeg har stemt i vand. Ved egentlig ikke som sådan hvorfor, men har bare hørt så meget godt om det, så det kunne jeg godt tænke mig

Anmeld

17. marts 2011

Christina.78

Har svaret naturligt men det får jeg aldrig lov at prøve..

Har to sup akutte kejsersnit bag mig og næste gang har de sagt bliver planlagt kejsersnit før tid..men hellere det end andet fatalt...

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Jeg har svaret helt naturligt uden noget og det var også sådan, jeg fødte

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Jeg har svaret ud fra hvad jeg regner med Helt naturligt, akupunktur og massage. Får jeg brug for mere/bliver anbefalet mere smertelindring vil jeg ikke afvise det, men ønsker det ikke som udgangspunkt

Anmeld

17. marts 2011

Rockertand

Jeg har født 2 gange, helt naturlige fødsler uden smertestillende

Anmeld

17. marts 2011

kamtok

Inden jeg fødte havde jeg en drøm om at det skulle gøres uden nogen form for hjælp, men pga. en meget slem bækkenløsning blev jeg sat i gang og da først veerne væltede mig omkuld fik jeg både en "cocktail", varmepuder, epidural, ve-drop, lattergas og så lige en pudendusblokade (efter jeg havde født) og endte med at blive bedøvet helt fra bryst til fødderne, da jeg skulle syes 8 cm. indvendigt. So much for en naturlig fødsel.
Hvis jeg skal føde igen, så vil jeg (afhængigt af hvor længe jeg er i fødsel) have en cocktail til at sove på, varmpuder og lattergas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.