Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeej Damer .
ville bare lige fortælle at jeg er kommet tilbage fra JM besøg, og at jeg fik lavet en hindeløsning jeg havde 1cm livmoderhals tilbage og var 1cm åben så det er jo skønt , nu må vi se om der sker en hel masse inden for 24timer ...
ville bare lige dele min glæde .
knus Nana 38+6 ´
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nanastep skriver: Heeej Damer . ville bare lige fortælle at jeg er kommet tilbage fra JM besøg, og at jeg fik lavet en hindeløsning jeg havde 1cm livmoderhals tilbage og var 1cm åben så det er jo skønt , nu må vi se om der sker en hel masse inden for 24timer ... ville bare lige dele min glæde . knus Nana 38+6 ´
Hmm det ville hun ikke lave på mig i går da jeg var deroppe
Uhhh det er jo spændende...du up-dater lige, ikk???KærligstSussie
Men sender da lige en masse ve støv til dig og håber der snart sker noget
oerbaek skriver: Hmm det ville hun ikke lave på mig i går da jeg var deroppe
det var da underligt ???
spurgte du?
Nanastep skriver: det var da underligt ??? spurgte du?
Ja men det ville hun ikke
SussieThyssen skriver: Uhhh det er jo spændende...du up-dater lige, ikk???KærligstSussie
Ja meget spændene & jo selvf
oerbaek skriver: Ja men det ville hun ikke
Ej hvor skørt.. hun havde intet imod at gøre det på mig, men ved ikke om det er fordi jeg har alle de problemer??
Nanastep skriver: Ej hvor skørt.. hun havde intet imod at gøre det på mig, men ved ikke om det er fordi jeg har alle de problemer??
det har jeg også en masse problemer med bækkenløsning og en masse andet jeg magter sku snart ikke den her mave mere og det eneste jeg får at vide er at hvis jeg ikke har født inden en ugen skal jeg ringe til holbæk og få en tid til overtidsvurdering d. 28/3... der er godt nok lang tid til når man har det skidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128