Hjælp til træning af bækkenbund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Majeha

Har godt nok også smidt den i en anden tråd, men synes den er super smart.

Bækkenbundstræner
Styrk og træn din skede- og bækkenbundsmuskulatur med denne luftfyldte dildo. Du kan træne det hurtige knib og udholdenheden i dine bækkenbundsmuskler på nogle få minutter om dagen. Træn dig til en bedre kontrol over din blære og få stærke bækkenbundsmuskler - sådan forebygger du inkontinens og får "strammet op" efter en fødsel. Du får to dildoer 1 x (18 cm lang, Ø 3 cm) og 1 x (16 cm lang, Ø 3,7 cm). Udstyret med en skala, der viser dig, hvor kraftigt du kniber.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Frøken J.

Hahaha, hvor smart! Men jeg tror nu jeg foretrækker at gøre det au naturel uden noget indeni mig 

Anmeld

17. marts 2011

Kløver

Majeha skriver:

Har godt nok også smidt den i en anden tråd, men synes den er super smart.

Bækkenbundstræner
Styrk og træn din skede- og bækkenbundsmuskulatur med denne luftfyldte dildo. Du kan træne det hurtige knib og udholdenheden i dine bækkenbundsmuskler på nogle få minutter om dagen. Træn dig til en bedre kontrol over din blære og få stærke bækkenbundsmuskler - sådan forebygger du inkontinens og får "strammet op" efter en fødsel. Du får to dildoer 1 x (18 cm lang, Ø 3 cm) og 1 x (16 cm lang, Ø 3,7 cm). Udstyret med en skala, der viser dig, hvor kraftigt du kniber.

hahahaha

nej hvor morsomt, men må indrømme jeg nok foretrækker øvelserne uden dildoen

Anmeld

17. marts 2011

Majeha

Hahaha, hvor smart! Men jeg tror nu jeg foretrækker at gøre det au naturel uden noget indeni mig 

Den er ellers på tilbud lige for øjeblikket

http://www.zille.nu/shop/vagina-fitness-231.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.