Hvad ønsker du til din fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan/med hvilke midler har du tænkt dig at føde. Sæt gerne flere krydser. (undskyld hvis denne har været der før - det har den sikkert - synes bare det er ret interessant at se andres holdninger).

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

517 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

NinaE

Sæt gerne flere krydser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

NinaE

Hmm... alle muligheder kom ikke med..... og nu kan jeg ikke slette indlægget. Vent lige med at svare tak :-)

Anmeld

17. marts 2011

Mor Christa

Jeg fødte uden noget smertestillende.. Eller dvs jeg lå i vand i to timer mens jeg havde veer, men kom op på "briksen" og ligge igen to timer inden jeg fødte Victor .. min plan var egentlig at få den der blokade, men da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben, så jeg måtte ikke få den alligevel .. men det gik alligevel

Anmeld

17. marts 2011

CiSo

1 gang jeg fødte, fødte jeg uden noget smertestillende og fødte en stjernekigger..  

Denne gang vil jeg gerne gentage at føde uden noget smertestillende men kunne rigtig godt tænke mig at føde i vand.

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

NinaE skriver:

Sæt gerne flere krydser 

Nu er jeg jo ud over den fødedygtige alder (sådan da) men alligevel, stemte jeg.
Jeg har født mine naturligt, på nær den sidste, men hvis man havde brugt akupunktur dengang, så havde jeg helt sikkert taget imod det med kyshånd i udvidelsesfasen...især med den ældste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang ønskede jeg en Epiduralblokade og det er guld værd til den fødende kvinde.

2. gang anbefalede JM mig, at lade være, da jeg havde født hurtigt før. Jeg ville ønske, at jeg havde lyttet til mig selv, da jeg alligevel endte med, at få en Epiduralblokade, da jeg var forpint at smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.