Clearblue testen, sikker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Maalene

Håber virkelig virkelig du er gravid - kunne være fantastisk efter 9 hårde måneder

Tænker lidt, at du måske har tisset for tidligt på den siden sidste test... I starten har man jo ikke så meget HCG, og har hørt, at man skal vente minimum 4 timer med at tisse på en test igen, for at der er nok HCG i urinen til at kunne teste positivt, såååå...

Tag testen som det aller første i morgen tidlig, så er du sikker på, at du har dannet nok HCG til at kunne teste positivt

Kan du se en streg på digital-testen, hvis du skiller den ad?

Den allerførste test jeg tog var også MEGET svag, men den var god nok, og er nu 12+4, så håber virkelig det er blevet jeres tur nu

Vedhæfter lige et billede, du kan sammenligne lidt med - vil mene, at hvis du har 2 svage positivt teste, så må der ihvertfald være et eller andet der

ALT HELD OG LYKKE Husk update i morgen tidlig, vil krydse alt hvad jeg kan for jer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

bobbles

nu har jeg jo læst lidt om det og man er faktisk ikke gravid de første 2 uger.. så giv det lidt tid også prøv igen om måske en uge.. Jeg tog 2 almindelige test købt over nettet på billige teste.dk de var positive den ene streg var også svagt positivt, men hos lægen et par dage senere var den negativ, så var jeg stædig og sagde det kunne jeg ikke tro på.. så kom jeg igen ugen efter om morgenen også var den sjovt nok positiv

Anmeld

17. marts 2011

*Cille*

SSL skriver:

Hej piger, mange tak for jeres svar - søde piger at I vil hjælpe med jeres erfaringer

Jeg har endnu engang testet med valmed, da jeg havde en tilbage - og den viser samme meget utydelige streg som igår! Er såååå træt af at gå i uvished.. Nu køber min spændte mand nye valmed til imorgen tidlig, og så hvis de er ligeså dan køber vi en clearblue til weekenden.. Synes det er lidt øv ikke at vide noget Men jeg sætter stor pris på jeres svar, og vil da gerne have flere endnu

Hej søde...

Du skal ikke miste modet. Da jeg blev gravid var jeg oppe ved lægen en uges tid efter jeg testede positiv første gang, og kunne ikke teste positiv ved lægen. Var så derinde en uge senere og der var der ikke rigtig nogen tvivl. Den kan altså godt være meget svagt positiv og stadig være god nok...

Hepper på dig

Anmeld

17. marts 2011

dukke

SSL skriver:

Hej piger

Jeg er hermed vendt 'frygteligt' tilbage efter en pause fra hjemmesiden! Har bare haft alt for meget fokus på babyplanerne, og der har været mange øv ture med det de seneste månedr.. Men nu har jeg abstreheret lidt fra det

Meeen, nu skal jeg bruge jeres gode hjælp, endnu engang! Jeg er gået seks dage over tid, har testet med en valmed test og derefter en clearblue.. Valmed har jeg hørt har tendens til at kunne være svagt positiv når den har ligget noget tid, men da jeg tog den igår eftermiddags var den svagt svagt SVAGT positiv efter 4minutter.. Hm.. Men jeg turde faktisk ikke at tro på det.. Så tog jeg en clearblue efter 2 timer (der stod den ku' bruges alle tider på døgnet når man var gået over tid), men den sagde "ikke gravid", men det tog den mere end 3 minutter at frembringe svar - nok nærmere 5 minutter..

Jeg prøver VIRKELIG at undgå at tage for mange teste fordi jeg føler det som nederlag på nederlag, 8 måned i træk! Meeen, nu vil jeg spørge om der er nogle der har prøvet at clearblue har skrevet "ikke gravid" efter I er gået over, men at I alligevel var gravide? HJÆLP..

jeg synes ikke de er gode jeg tog 3 da jeg vendet min søn og de sagde ikke gravid men det viste sig at jeg var 11 uger hende

Anmeld

17. marts 2011

SSL

Digital er POSITIV når jeg åbner, aldrig havde jeg troet jeg skulle rode i en skraldespand, men af ren og skær nysgerrighed, har jeg tjekket! Den ER positiv!! Jeg prøver at tage billede.. Min kæreste tror slet ikke på det, fordi vi er blevet 'snydt' før... Puha, jeg ryster så meget!

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

SSL skriver:

Digital er POSITIV når jeg åbner, aldrig havde jeg troet jeg skulle rode i en skraldespand, men af ren og skær nysgerrighed, har jeg tjekket! Den ER positiv!! Jeg prøver at tage billede.. Min kæreste tror slet ikke på det, fordi vi er blevet 'snydt' før... Puha, jeg ryster så meget!

Åhh, hvor VILDT

Glæder mig til at se billede

KÆÆÆÆMPE TILLYKKE MED DEN LILLE SPIRE

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

SSL skriver:

jamen SMUKKE!!!!!!!!!!!!! hvorfor pokker har du ikke skrevet!? Hvor er det bare super spændende!!!!!

ØJ jeg krydser poter!!!!!! Og kan du SÅ få taget et billede

Anmeld

17. marts 2011

SSL

Caroline86 skriver:

jamen SMUKKE!!!!!!!!!!!!! hvorfor pokker har du ikke skrevet!? Hvor er det bare super spændende!!!!!

ØJ jeg krydser poter!!!!!! Og kan du SÅ få taget et billede

Åhhh, jeghar jo først lige set det IDAG! JEG ER HEEEEEELT SKØR! Jeg kigger og kigger på dem! Og min søde kæreste vil jo overhoved ikke tro på det, for tænk hvis det ikke er rigtigt! Og jeg græd hele dagen igår, over jeg fik 4 i en engelsk terminsprøve, på trods af jeg er glad for det idag, men jeg græd og græd? Men vi har med vilje kun haft sex tre gange denne måned, fordi heeeele min familie, og veninder børn og kærestes fødselsdag er i november/december, så vi ville prøve at komme over de to måneder, og NU ÉR JEG SIKKER PÅ DET ER NUUUU! Jeg sidder her, og er fuuuuldstænidg skør og ryster og tænker, så meget!! Jeg skriver privat smukke! Har jo også savnet dig! <3

Anmeld

17. marts 2011

SSL

Maalene skriver:

Åhh, hvor VILDT

Glæder mig til at se billede

KÆÆÆÆMPE TILLYKKE MED DEN LILLE SPIRE

Jeg tror jeg er det!! Nu er det jo tredje test, de er riiiigtig svage, men de er der jo! Jeg tager billede imorgen, man kan næsten ikke se dem nu, blitzen blænder testen, og lyset er for svagt, fordi kameraet sløre når det kommer for tæt på ting Jeg vil ellers så gerne hører jeres mening! Jeg er sikker på JEG ER GRAVID!

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

SSL skriver:

Åhhh, jeghar jo først lige set det IDAG! JEG ER HEEEEEELT SKØR! Jeg kigger og kigger på dem! Og min søde kæreste vil jo overhoved ikke tro på det, for tænk hvis det ikke er rigtigt! Og jeg græd hele dagen igår, over jeg fik 4 i en engelsk terminsprøve, på trods af jeg er glad for det idag, men jeg græd og græd? Men vi har med vilje kun haft sex tre gange denne måned, fordi heeeele min familie, og veninder børn og kærestes fødselsdag er i november/december, så vi ville prøve at komme over de to måneder, og NU ÉR JEG SIKKER PÅ DET ER NUUUU! Jeg sidder her, og er fuuuuldstænidg skør og ryster og tænker, så meget!! Jeg skriver privat smukke! Har jo også savnet dig! <3

ja, skriv lige..

har i øvrigt også noget jeg vil fortælle dig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.