roskildesyge....øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Muffinmus

hvor længe er det liiige den varer???

Nu har jeg stort set været syg siden i lørdags, dog men en lille pause tirsdag indtil natten, kom ud og brække mig igen eller sidde på tønden.

Igår gik dagen nogenlunde på sofaen, men hele aftenen kastede jeg konstant op, også selv om maven var totalt tom til sidst.

er ret led og ked af ristet toastbrød, vand og lidt saft, men er så mega bange for at sætte det i gang igen. Dagen idag er gået nogenlunde, lidt kvamle, men har ikke siddet på tønden. Sov dog også fra kl 19.30-8.30 i morges, så måske det har hjulpet lidt.

Men totalt skod sygdom, synes bare kun det lige er 2 dage, og ikke 5 detplejer at være, måske den her er særligt ond????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Muffinmus

hov, lige et tillægsspørgsmål

Må man spise tomatsuppe evt??? er simpelthen så bange for at spsie noget der sætter mega gang i det igen i idag, men samtidig har jeg bare lyst til tomatsuppe....

Anmeld

17. marts 2011

Siber

øv også, stakkels dig!!!

Når rosklide har været på besøg hos os, har det varet alt fra 1-5 dage. Men hvis det fortsætter kan det være du lige skal aflevere en prøve til lægen!!!

Det der med tomat suppe ved jeg ikke rigtig, det kunne være du skulle starte med noget mere mildt, så som ris - kedelige kogte ris!

Rigtig god bedring
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.