Sidste JDM-besøg inden termin i morgen! (spørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Tinehh

Hejsa piger..

- Jeg tænkte på, nu skal jeg til sidste JDM-besøg inden terminen i morgen tidlig kl. 08:10 .. Puhaa.. hehe.. Ej, men mit spørgsmål lyder så på ..

Skal der ske noget specielt til den konsultation? Udover det sædvanlige? - Kan jeg risikere at blive undersøgt indenvendigt?

Eller hvordan har Jeres sidste besøg hos JDM været sidste gang inden terminen?

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

AnneBJ

Jeg var til JDM i mandags, som var mit sidste besøg inden termin (søndag) der skete intet andet end der plejer, bortset fra hun brugte ekstra tid på at opfordre til tålmodighed, og forklare at det var helt normalt jeg ikke mærker baby heeelt så meget mere.

Min egen JDM er der kun mandage, derfor skal jeg af sted igen mandag, selvom jeg jo kun er 1 dag over der. Der forventer jeg ikke der sker noget andet end der plejer, men skal jeg af sted mandagen efter (altså 41+1) vil hun tilbyde GU, samt fortælle om igangsættelse osv.

Håber det var et brugbart svar

Anmeld

17. marts 2011

Tinehh

AnneBJ skriver:

Jeg var til JDM i mandags, som var mit sidste besøg inden termin (søndag) der skete intet andet end der plejer, bortset fra hun brugte ekstra tid på at opfordre til tålmodighed, og forklare at det var helt normalt jeg ikke mærker baby heeelt så meget mere.

Min egen JDM er der kun mandage, derfor skal jeg af sted igen mandag, selvom jeg jo kun er 1 dag over der. Der forventer jeg ikke der sker noget andet end der plejer, men skal jeg af sted mandagen efter (altså 41+1) vil hun tilbyde GU, samt fortælle om igangsættelse osv.

Håber det var et brugbart svar

Okay, det er bare super.. Ville bare lige høre ad, om der nu skulle være noget man lige skulle forberede sig på.. Man ved jo aldrig..

Men tak for dit svar (y) Det var ganske brugbart..

Anmeld

17. marts 2011

oerbaek

jeg var til mit sidste JM besøg i går inden terminen som er I DAG... og der skete heller ikke noget specielt. hun snakkede og snakkede og sagde hvis jeg ikke havde født inden en uge skulle jeg ringe og få en tid til overtidsvurdering d. 28/3...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.