Børne læder øreklapstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.519 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

L-Mortil3

Hvor SØREN finder man dem henne?

Liams fætter har en, den er købt i forbindelse med noget tema halløj da de i sin tid købte nye sofaer for 3 år siden.

Jeg har fundet en eneste der sælger dem (google love you ) - Men han bor waaaay oppe i nordjylland!

Kender i en møbelforretning her i vestjylland der sælger disse stole? - Har vedhæftet billede af omtalte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Line&Liam skriver:

Liams fætter har en, den er købt i forbindelse med noget tema halløj da de i sin tid købte nye sofaer for 3 år siden.

Jeg har fundet en eneste der sælger dem (google love you ) - Men han bor waaaay oppe i nordjylland!

Kender i en møbelforretning her i vestjylland der sælger disse stole? - Har vedhæftet billede af omtalte

Kan desværre ikke hjælpe dig, men vil da rigtig gerne vide hvem der har dem i nordjylland.

Anmeld

17. marts 2011

L-Mortil3

Benjamin09 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig, men vil da rigtig gerne vide hvem der har dem i nordjylland.

Skal lige få fremgooglet adressen til dig

Anmeld

17. marts 2011

L-Mortil3

Benjamin09 skriver:

Her er han:

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornemobler/stol/annonce/10353489

Anmeld

17. marts 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Line&Liam skriver:

Her er han:

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornemobler/stol/annonce/10353489

Tak. Sådan en skal der helt sikkert på hans ønskeliste, de er bare fine.

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

vi tager da bare forden (din) og lillebror i autostolen, så er vi da på vej til nordjylland og købe stol

Du har jo madpakkerne klar haha

Anmeld

17. marts 2011

Kamulla

en jeg kender laver disse børne møbler... 

http://alphaline.dk/b%C3%B8rne-m%C3%B8bler/

der er en øreklapstol.. dog ikke i drengefarve... gad godt eje little chester sættet dog i sølv men han får nye modeller, så må jeg ud og håndplukke nogle

Anmeld

17. marts 2011

ulleby

Line&Liam skriver:

Vi har et hold venner der har købt en til deres dreng i en møbel forretning i Hjallerup Måske den kan bestilles over nettet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.