gravid uge 19 - hvor meget mærker i til graviditeten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

ja overskriften siger det hele - jeg er i uge 19 nu og synes íkke rigtig jeg mærker noget til baby..

jeg mærker nogen prik og jag engang i mellem, mest om aften ellers mærker jeg ikke det helt store, min mave vokser og er blevet hård forneden, men ikke så stor som når jeg ser på billeder herinde fra i uge 19..

er det normalt i uge 19 ikke at mærke mere til baby ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Nadia Maya

Hej .

Jeg er idag 20+3, og mærker til lille-pigen efterhånden hver dag.

Det startede da jeg var 19+5, men som min jordmoder siger, så er det meget forskelligt og da jeg er slank, har jeg kunne mærke det tidligt.

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde - men håber snart du vil mærke mere til den lille .

Anmeld

17. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

tror det ganske normalt, og meget almindeligt.. jeg mærkede til hende fra 17 uge hvor jeg kunne skimte hende udenpå og mærke hende indeni!

nu mærker jeg hende hver dag hvor hun tumler rundt og sparker mig hist og pist og kan både mærkes og ses udenpå.. 20+1

Anmeld

17. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

jeg mærkede altså slet ikk særlig meget i uge 19 .. tror først det kom i uge 22+ så tror det er helt normalt .

Anmeld

17. marts 2011

TheLittleOne

Jeg mærkede først liv efter 21+

Anmeld

17. marts 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

ja overskriften siger det hele - jeg er i uge 19 nu og synes íkke rigtig jeg mærker noget til baby..

jeg mærker nogen prik og jag engang i mellem, mest om aften ellers mærker jeg ikke det helt store, min mave vokser og er blevet hård forneden, men ikke så stor som når jeg ser på billeder herinde fra i uge 19..

er det normalt i uge 19 ikke at mærke mere til baby ?

jeg er i 19+4 og jeg mærker heller ikke det store lige for tiden

det gælder om at være tålmodig selv om det er svært

Anmeld

17. marts 2011

otlitrom

Det er meget forskelligt, hvornår man mærker liv. Det er først om et par uger du skal mærke barnet hver dag.

Jeg var tidligt ude og mærkede liv første gang 14+3, far har kunnet mærke med siden 19+?

Det er meget forskelligt, og det skal helt sikkert nok komme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.