charter og ferie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

eliasogmor

ja vi er så heldige at skulle med svigerfamilien på ferie..glæder mig... men men men men... hvad fanden gør jeg med autostol... vi er ved at vælge Hotel... og jeg ber til at det blir et tæt på byen..vi har fundet en super fedt men 14 km væk fra byen..så der kommer til at være taxa kørsel.. hvad har i gjort.. jeg kunne aldrig drømme om at putte elias i en bil uden autostol herhjemme i dk. men hvad gør jeg..kan jo ikke slæbe  den kæmpe stol med??? ved ikke ang busser endnu.. men hvad har i andre gjort.. elias er 3...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Lise

Hør rejseselskabet om der er mulighed for at leje autostol på destinationen..

Anmeld

17. marts 2011

eliasogmor

Lise skriver:

Hør rejseselskabet om der er mulighed for at leje autostol på destinationen..

jamen det er jo ikke den samme taxa man kører med hele tiden???

Anmeld

17. marts 2011

Lise

eliasogmor skriver:

jamen det er jo ikke den samme taxa man kører med hele tiden???

I see...

Men det var alternativet til selv at bringe en.

Ellers må man jo affinde sig med at man må vælge et hotel i gåafstand til steder man gerne vil til. Sådan er det jo at rejse med små børn - man må prioritere

Anmeld

17. marts 2011

Lise

Eller lej en bil med autostol.

Når vi har rejst med små børn har vi enten lejet bil, eller haft hotel tæt på by og strand, og affundet os med at det var der vi var.

Anmeld

17. marts 2011

Cris

Du kan måske låne en. Vi har bare brugt alm. sikkehedssele (ligesom os) på vores den store til taxa tur. Da han var mindre har han siddet på mig og så har vi brugt selen. I bussen bruger man ikke autostol, busserne har også nogle sikkerhedssele til lange ruter. By busser har ikke nogle, vi kører bus til hver dag i Kbh og vi tager ikke autostolen med...

Anmeld

17. marts 2011

eliasogmor

Lise skriver:

I see...

Men det var alternativet til selv at bringe en.

Ellers må man jo affinde sig med at man må vælge et hotel i gåafstand til steder man gerne vil til. Sådan er det jo at rejse med små børn - man må prioritere

ja, men der er også større børn med på 4 og 7 0g en på 10 mdr... og ved de har været afsted før.. men har altid været  tæt på byen..så håber virkelig vi kommer tæt på byen..

andre med idder???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.