Kan ikke klare det her stress!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.861 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Har mareridt og er konstant bange. Har ikke haft ondt i brysterne i 3 dage, og op til for 3 dage siden føltes de mega tunge og gjorde ondt hele tiden. Er begyndt generelt at få det godt. Og så læser jeg så at et af de tidlige tegn på MA er at smerten og følelsen af tyngde i brysterne forsvinder! Jeg er så bange, jeg har mareridt hele tiden lige pt... Er den lille død? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Please! Anyone??

Anmeld

17. marts 2011

CHD

Har du tidligere haft problemer med SA? Og hvor langt er du henne?

Måske din læge kan bestille en tryghedsscanning, eller du selv skulle betale for en, så du kan få ro i sindet.

Det er ikke til at holde ud, det ved jeg godt, men jeg tror desværre at har man først prøvet en SA, så vil man fremover, hvis man altså er så heldig at blive gravid igen, være meget urolig for om alt nu også er ok. Tror desværre det er ens lod.....

Håber du kan få besked, og jeg krydser for at alt er som det skal være

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

CHD skriver:

Har du tidligere haft problemer med SA? Og hvor langt er du henne?

Måske din læge kan bestille en tryghedsscanning, eller du selv skulle betale for en, så du kan få ro i sindet.

Det er ikke til at holde ud, det ved jeg godt, men jeg tror desværre at har man først prøvet en SA, så vil man fremover, hvis man altså er så heldig at blive gravid igen, være meget urolig for om alt nu også er ok. Tror desværre det er ens lod.....

Håber du kan få besked, og jeg krydser for at alt er som det skal være

Er førstegangsgravid, så har intet prøvet.. Der er ikke længet til jeg skal til NF, så tror ikke man vil sende mig til trygheds nu.. Har stadig kvalme om morgenen og i går madlede, men brysterne! Det er kun vorterne der er ømme, det forsvandt bare fra dag til dag

Anmeld

17. marts 2011

CHD

Anonym skriver:

Er førstegangsgravid, så har intet prøvet.. Der er ikke længet til jeg skal til NF, så tror ikke man vil sende mig til trygheds nu.. Har stadig kvalme om morgenen og i går madlede, men brysterne! Det er kun vorterne der er ømme, det forsvandt bare fra dag til dag

Du kan jo altid prøve at ringe til din læge og tale om dine symptomer, og din frygt. Mine brystvorter gjorde også vildt ondt, men ømme bryster havde jeg ikke, så det i sig selv er altså ikke et tegn på SA.

Jeg krydser fingre for at alt er fint til NF.....og selvfølgelig er det det

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

CHD skriver:

Du kan jo altid prøve at ringe til din læge og tale om dine symptomer, og din frygt. Mine brystvorter gjorde også vildt ondt, men ømme bryster havde jeg ikke, så det i sig selv er altså ikke et tegn på SA.

Jeg krydser fingre for at alt er fint til NF.....og selvfølgelig er det det

Det er ikke SA jeg er bange for, men MA... Det er bare fordi jeg har haft EKSTREMT ømme bryster indtil for 3 dage siden. Altså kunne knap ligge på siden, og kæresten skulle ikke komme i nærheden af dem. Og fra dag til dag er det så kun vorten, det er dét, der gør mig bange Er bare så træt af det, synes jeg har investeret så meget følelsesmæssigt i den her graviditet, kan slet ikke magte, hvis fosteret er dødt  

Og tak for de opmuntrende ord!

Anmeld

17. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Har mareridt og er konstant bange. Har ikke haft ondt i brysterne i 3 dage, og op til for 3 dage siden føltes de mega tunge og gjorde ondt hele tiden. Er begyndt generelt at få det godt. Og så læser jeg så at et af de tidlige tegn på MA er at smerten og følelsen af tyngde i brysterne forsvinder! Jeg er så bange, jeg har mareridt hele tiden lige pt... Er den lille død? 

jeg er selv i 8+0 i dag og har haft det på samme måde med mine bryster og det kommer og går som det vil lige pt... tror det er meget normalt... har fået afvide at det er meget normalt de ikke er lige ømme hver dag..

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg er selv i 8+0 i dag og har haft det på samme måde med mine bryster og det kommer og går som det vil lige pt... tror det er meget normalt... har fået afvide at det er meget normalt de ikke er lige ømme hver dag..

Men tre dage i streg? tror du det er normalt?

Anmeld

17. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Men tre dage i streg? tror du det er normalt?

ja her i sidste uge gik jeg var det 4-5 dage hvor min babser kun var meget lidt ømme i vorten men så her nu er de vildt ømme igen..

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

ja her i sidste uge gik jeg var det 4-5 dage hvor min babser kun var meget lidt ømme i vorten men så her nu er de vildt ømme igen..

Okay, det gør mig mere tryg.. Føler mig som en kæmpe spasser over at være så bange, men det er jo bare den store drøm det her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.