Hej skønne tøser..
Jeg har brug for jeres hjælp da jeg er på helt bar bund..
Sagen er den at min mand som er i lære som mekaninkker har fået konstateret Olie/hånd-eksem, så han må derfor afslutte sin uddannelse, og vil jo så blive fyrret fra praktikpladsen

Jeg er helt knust! for hvad nu?? hvad skal vi gøre osv.
Han har overvejet at søge KH på kommunen, men da vi ejer en bil vil dette jo ikke kunne lade sig gøre

Jeg er under uddannelse, så kan på ingen måde forsørge ham og vores fælles barn alene?!
Han skal selvfølgelig ud og søge arbejde, da dette jo vil være en bedre løsning end at gå derhjemme på KH, men det er bare så pokkers svært at finde et job

sagen er også den at han først for 14 dage siden er blevet meldt ind i sin fagforening, så de kan vel heller ikke hjælpe??
Jeg er så bange for at det hele vil gå i kage og at vi så ikke ville kunne klare det økonomisk når han bliver arbejdsløs

hvor er jeg bare ked af det!!
Føler mig som den dårligste mor på denne jord, da jeg ikke syntes at vi kan byde vores barn denne sitiuation!!
Nu så det hele så lyst ud, og BUM så blev alt mørkt..
Har i evt. nogle forslag til hvad vi kan gøre??
Knus herfra..
undskylder mange gange, hvis i syntes at jeg ynker, jeg er bare så ked af det, og frustreret, da jeg ikke aner hvad jeg skal stille op!!