Elev plads vvs'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

nilletøz

God morgen de damer

Har lovet manden min at hjælpe ham lidt med at kigge efter steder hvor han kunne søge om elevplads (VVS'ER) - men kender i nogen gode sider på nettet, eller andre gode steder.

Han er i gang med grundforløbet på Teknisk skole, og skal snart på hovedforløbet. 

Ved hvor svært det kan være at få en elevplads, så han vil gerne være i god tid...

Håber der nogen der kan hjælpe mig/ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Sabsy

nilletøz skriver:

God morgen de damer

Har lovet manden min at hjælpe ham lidt med at kigge efter steder hvor han kunne søge om elevplads (VVS'ER) - men kender i nogen gode sider på nettet, eller andre gode steder.

Han er i gang med grundforløbet på Teknisk skole, og skal snart på hovedforløbet. 

Ved hvor svært det kan være at få en elevplads, så han vil gerne være i god tid...

Kan klart anbefale Sternberg som ligger i Stenløse, dog vil manden helt sikkert advare mod Skaarup VVS som ligger i Virum.. Han behandlet sine folk så skidt, og der er kollega udskiftning flere gange om mdr.. - Men held og lykke, med at finde det rette sted

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Pøj pøj med at finde en god elev-plads til ham...

MAjbritt

Anmeld

17. marts 2011

Ox.

http://www.bravida.dk/

De søger tit lærlinge, der var min kæreste også som vvs'er

Anmeld

17. marts 2011

Troldepussen

nilletøz skriver:

God morgen de damer

Hvis jeg var ham ville jeg finde den første bedste telefon bog, og så slå op under VVS, og der efter tage rundt og besøge samtlige vvs'er i en radius på 20 km, sammen med en kopi af hans skolepapirer og eventuelt en skriftlig ansøgning. og så spørge efter chefen i firmaet.

Anmeld

17. marts 2011

*Sofie*

Har I prøvet at kigge på praktikpladsen.dk ?

Anmeld

17. marts 2011

nilletøz

Bubbes skriver:

Kan klart anbefale Sternberg som ligger i Stenløse, dog vil manden helt sikkert advare mod Skaarup VVS som ligger i Virum.. Han behandlet sine folk så skidt, og der er kollega udskiftning flere gange om mdr.. - Men held og lykke, med at finde det rette sted

Tak for dit svar..

Jeg vil lige sige det videre til manden, men tror Stenløse er lidt langt at tag...

Anmeld

17. marts 2011

nilletøz

twinboys skriver:

Pøj pøj med at finde en god elev-plads til ham...

MAjbritt

Mange tak

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

hvor henne af i landet skal det være?

Anmeld

17. marts 2011

nilletøz

Ox. skriver:

http://www.bravida.dk/

De søger tit lærlinge, der var min kæreste også som vvs'er

Den skal han da klart lige tjekke ud når han kommer hjem..

Tusind tak for linket!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.