Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Simon's moar <3 skriver: I orden Hva str er de? Er prisen inkl. porto?
I orden Hva str er de? Er prisen inkl. porto?
De er alle str. 92 og ja det er inkl fragt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
qp skriver: Undskyld - jeg tog fejl af en anden annonce jeg også har.... De er ikke solgt!! Og prisen er jo angivet
Undskyld - jeg tog fejl af en anden annonce jeg også har....
De er ikke solgt!! Og prisen er jo angivet
haha, det går sku ikke særlig godt for mig med at læse i dag kan se at prisen er inkl.
Nu vil jeg bare høre om str på dem?
qp skriver: De er alle str. 92 og ja det er inkl fragt
Okey, er det ok at jeg lige tænker over det til i morgen?
Simon's moar <3 skriver: haha, det går sku ikke særlig godt for mig med at læse i dag kan se at prisen er inkl. Nu vil jeg bare høre om str på dem?
92 alle sammen
Simon's moar <3 skriver: Okey, er det ok at jeg lige tænker over det til i morgen?
Det gør du bare, men så skal du også huske, at vende tilbage i morgen
qp skriver: Det gør du bare, men så skal du også huske, at vende tilbage i morgen
Jeps, har skrevet en seddel om at jeg skal huske det
Jep jeg nupser den røde og de 3 langærmet bluser
altså den med dødninghovedet, bilerne og den blå som er på samme billede som dødninge blusen
Knus Malou
malou skriver: Jep jeg nupser den røde og de 3 langærmet bluser altså den med dødninghovedet, bilerne og den blå som er på samme billede som dødninge blusen Knus Malou
Super, jeg sender dig en privat besked
qp skriver: Super, jeg sender dig en privat besked
og hvad sker der så lige for dig....??? så flytter jeg hjem fra Sverige og du flytter væk fra øen.. havde da håbet vi kunne stikke hovederne sammen med de små... haha..
Knus til dig...
malou skriver: og hvad sker der så lige for dig....??? så flytter jeg hjem fra Sverige og du flytter væk fra øen.. havde da håbet vi kunne stikke hovederne sammen med de små... haha.. Knus til dig...
Jamen det er jo røv sygt!!! hehe.... Men lad os da gøre det en dag anyway... vi kommer jo til øen i ny og næ Kunne jo være super hyggeligt at se hvad de to små syntes om hinanden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128