YAY!!! :D Endelig har jeg fået kontakt til skejby :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Musen85

Efter en laaaaaaaang ventetid (siden august sidste år) har jeg endelig snakket med skejby, og de skal til at stille vores -ægsortering- op nu her, så vi kan forvente at det hele starter om en måned eller 2  NØJ hvor er jeg bare HAPPY HAPPY HAPPY!!  Nu har vi ventet på det her, siden Januar - hvor det hele startede, og vi var til info samtale i August

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Kruse90

jubiii hvor er det dejligt

Anmeld

17. marts 2011

Musen85

Kruse90 skriver:

jubiii hvor er det dejligt

Mega!!  Og held og lykke med jer også Så lige at du havde oprettet en tråd også, hvor i også skulle igang

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

Musen85 skriver:

Mega!!  Og held og lykke med jer også Så lige at du havde oprettet en tråd også, hvor i også skulle igang

Ja det bliver så spændende
Det kan være det kommer til at passe med at vi kan følges lidt ad

Anmeld

17. marts 2011

Musen85

Kruse90 skriver:

Ja det bliver så spændende
Det kan være det kommer til at passe med at vi kan følges lidt ad

Ja, det kommer nok meget godt til at passe Har du prøvet hormonbehandling før?

Anmeld

17. marts 2011

mortilbasse

Musen85 skriver:

Efter en laaaaaaaang ventetid (siden august sidste år) har jeg endelig snakket med skejby, og de skal til at stille vores -ægsortering- op nu her, så vi kan forvente at det hele starter om en måned eller 2  NØJ hvor er jeg bare HAPPY HAPPY HAPPY!!  Nu har vi ventet på det her, siden Januar - hvor det hele startede, og vi var til info samtale i August

Skønt efter så lang tids venten.

Hvordan kan det være det tog så lang tid? Vi var til samtale i marts sidste år, og begyndte behandling i september

Det var også ægsortering.

Joan

Anmeld

17. marts 2011

Lisbeth1985

Musen85 skriver:

TILLYKKE!!

Hvor er det skønt for jer, at i endelig kan komme igang Ventetiden er det værste

Lisbeth

Anmeld

17. marts 2011

nielsen80

Nej hvor dejlig for jer at I endelig kan komme i gang.  for der snart er en bebs på vej til jer.

Må jeg spørge om, hvad det helt kon konkret indbefatter at få ægsortering - og hvorfor man skal have det

Anmeld

17. marts 2011

Musen85

mortilbasse skriver:

Skønt efter så lang tids venten.

Hvordan kan det være det tog så lang tid? Vi var til samtale i marts sidste år, og begyndte behandling i september

Det var også ægsortering.

Joan

Ja, det er et godt spørgsmål  Aner ikke hvorfor det har taget så lang tid Vi fik afvide i august, at den læge som skulle udfører alt det der med æggene og dna, kun var på skejby engang i mellem og at det tog lang tid at stille prøverne op.

Anmeld

17. marts 2011

Musen85

nielsen80 skriver:

Nej hvor dejlig for jer at I endelig kan komme i gang.  for der snart er en bebs på vej til jer.

Må jeg spørge om, hvad det helt kon konkret indbefatter at få ægsortering - og hvorfor man skal have det

Jamen en ægsortering betyder at når jeg har fået taget æg ud, og de er blevet befrugtet, så går der nogen dage, hvor cellerne inde i ægget udvikler sig.. og når der så er 8 celler inde i ægget, tager lægen 1 celle ud, og dna tester denne for evt. sygdom eller genfejl. og så bliver ægget sat op

Så de dårlige æg bliver sorteret fra, og man ikke vil give den arvelig genfejl/sygdom videre til ens børn

I mit tilfælde skal vi have det, pga jeg har en arvelig genfejl/syndrom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.