Anbefal billig altan-barnvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Kløver

kan i skønne tøser, anbefale en god og billig barnevogn der kan bruges på vores terasse, meningen er den skal stå der fast, som vores sønnemand kan sove i (dog ikke høj sommervarme, da der ikke er skygge) Til dagligt har jeg en skøøøøøn basson grande soft, jeg er mega glad for, men jeg kan ikke løfte den om på terassen hver gang vores søn skal ud at sove.

Søger gerne både ideer til en ny billig vogn, eller hvad i kan anbefale at søge efter som billig brugt vogn, erfaringer og gode råd modtgaes også meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Nalle

Vi sælger vores barnevogn, den kan sagtens gå som en altan barnevogn, den er mørkeblå, med bamser indeni

Anmeld

16. marts 2011

Kløver

Nalle skriver:

Vi sælger vores barnevogn, den kan sagtens gå som en altan barnevogn, den er mørkeblå, med bamser indeni

Hvad er det for en vogn, og hvor meget skal i have for den smid gerne et par billeder hvis du har nogle

Anmeld

16. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg ville nok gå efter noget med et så stort liggemål som muligt.. Og så ellers være næsten ligeglad med hvordan den så ud - bare den jo selvfølgelig er i orden og forsvarlig..!
Tænker, at jeg ville kigge efter en brugt, da det jo ikk vil være en vogn jeg som sådan skal gå rundt med..
Håber du finder en god vogn..

Anmeld

16. marts 2011

Nalle

Maja84 skriver:

Hvad er det for en vogn, og hvor meget skal i have for den smid gerne et par billeder hvis du har nogle

Har nogle billeder vi engang har taget da vi var udenfor du kan få af den,

Du skal ikke bruge liften vel? For den ved jeg faktisk ikke hvor er henne? hehe.

Men kan lige prøve at finde billederne.

Anmeld

16. marts 2011

Nalle

Fandt lidt billeder

Hvad tænker du selv af pris?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2011

Kløver

Nalle skriver:

Fandt lidt billeder

Hvad tænker du selv af pris?

tja må indrømme jeg lidt er på bar bund ang pris, aner ikke helt endnu hvad manden havde i tankerne om hvad sådan en skulle koste, hvad har du i tankerne

Anmeld

16. marts 2011

Kløver

AnjaM skriver:

jeg ville nok gå efter noget med et så stort liggemål som muligt.. Og så ellers være næsten ligeglad med hvordan den så ud - bare den jo selvfølgelig er i orden og forsvarlig..!
Tænker, at jeg ville kigge efter en brugt, da det jo ikk vil være en vogn jeg som sådan skal gå rundt med..
Håber du finder en god vogn..

tak håber jeg også

Anmeld

16. marts 2011

Nalle

Maja84 skriver:

tja må indrømme jeg lidt er på bar bund ang pris, aner ikke helt endnu hvad manden havde i tankerne om hvad sådan en skulle koste, hvad har du i tankerne

Havde nok tænkt en 400-500,-

Vi købte den brugt, hvor de kun havde brugt den som ektra barnevogn, og vi har max selv brugt den 20 gange på snart 10 måneder Ellers har den bare stået i vores kælder rum, derfor sælger vi den nu.

Anmeld

17. marts 2011

Kløver

Nalle skriver:

Havde nok tænkt en 400-500,-

Vi købte den brugt, hvor de kun havde brugt den som ektra barnevogn, og vi har max selv brugt den 20 gange på snart 10 måneder Ellers har den bare stået i vores kælder rum, derfor sælger vi den nu.

hvor bor i henaf, hvis det nu er, så vi ved om vi har mulighed for at hente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.