Nu skal det være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

trinela

Jeg har længe været medlem af baby.dk og været inde at kigge. Især under min graviditet fik jeg svar på mange spørgsmål.

MEN nu er det vist tid til at jeg giver mig til kende og fortæller lidt om mig selv..

Jeg er 23 år bor ved Brædstrup og læser til lærer, når jeg altså ikke nyder min barsel, med vores dejlige datter Ida på 6 mdr., som efterhånden er fuld af fart

Udover Ida og mig består husstanden af min mand Jesper, som også læser til lærer og vores hund Hera.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Zafir

Skønt at du præsenterer dig selv

Håber du får brugt rigtig mange flere dejlige timer på baby.dk

Anmeld

16. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har længe været medlem af baby.dk og været inde at kigge. Især under min graviditet fik jeg svar på mange spørgsmål.

MEN nu er det vist tid til at jeg giver mig til kende og fortæller lidt om mig selv..

Jeg er 23 år bor ved Brædstrup og læser til lærer, når jeg altså ikke nyder min barsel, med vores dejlige datter Ida på 6 mdr., som efterhånden er fuld af fart

Udover Ida og mig består husstanden af min mand Jesper, som også læser til lærer og vores hund Hera.

Jamen velkommen ud af busken.
Jeg håber at du vil blande dig endnu mere i hønsegården, og nyde at dele dit liv med os.

Hera..det er sådan et fint navn.
Det hed min tantes New Zealandske Øjehund også

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Jamen velkommen på banen

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. marts 2011

trinela

Jeg skal forsøge at blande mig rigtig meget

Vores hund er en vizsla, desværre kan vi ikke tage æren for navnet. Den var "døbt" da vi købte den. Jeg synes, den klarer det rigtig godt med at leve op til sit gudenavn, i hvert fald når den fylder hele sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.