Nate Dogg, andre end mig der er hiphop fans???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

N&J

Nate Dogg er jo desværre død 41 år gammel, og som hiphop fan er det sku en sørgelig nyhed.. 

Det første hiphop jeg hørte var på mtv og var denne video med Nate Dogg og Warren G..

http://www.youtube.com/watch?v=1plPyJdXKIY

Og her 17 år efter kan jeg den stadig udenad...!!! jeg elskede den sexede stemme.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

skønneunger

nej jeg er også gammel hip hop fan er det stadig men lytter nu mere til det gamle end det nye .

det er sørgeligt, jeg så en headline fra en online avis der beskriver det, snoop dogs fætter død ajj men for fan hvorfor kan de ikke skrive hans navn og vise den sidste respekt i stedet for bare snoop dogs fætter.

Anmeld

16. marts 2011

skønneunger

N&J skriver:

Nate Dogg er jo desværre død 41 år gammel, og som hiphop fan er det sku en sørgelig nyhed.. 

Det første hiphop jeg hørte var på mtv og var denne video med Nate Dogg og Warren G..

http://www.youtube.com/watch?v=1plPyJdXKIY

Og her 17 år efter kan jeg den stadig udenad...!!! jeg elskede den sexede stemme.. 

glemte at citere

Anmeld

16. marts 2011

N&J

skønneunger skriver:

nej jeg er også gammel hip hop fan er det stadig men lytter nu mere til det gamle end det nye .

det er sørgeligt, jeg så en headline fra en online avis der beskriver det, snoop dogs fætter død ajj men for fan hvorfor kan de ikke skrive hans navn og vise den sidste respekt i stedet for bare snoop dogs fætter.

Jeg tænkte præcist det samme, altså det kan godt være at ikke alle ved hvem manden var, men alle der kender bare en smule til hiphop ved hvem Nate Dogg var, det burde de i hvert fald.. 

Anmeld

16. marts 2011

Pena

N&J skriver:

Jeg tænkte præcist det samme, altså det kan godt være at ikke alle ved hvem manden var, men alle der kender bare en smule til hiphop ved hvem Nate Dogg var, det burde de i hvert fald.. 

Ved man hvad han døde af?

Anmeld

16. marts 2011

Anitta J

jeg er også hiphop fan hører stortset ikke andet..
så sørgeligt at han er gået bort, alt for ung.

Anmeld

17. marts 2011

N&J

Pena skriver:

Ved man hvad han døde af?

Så vidt jeg kunne læse mig til var det et længerevarende sygdomstilfælde og endeligt et slagtilfælde, som han havde haft flere af.. 

Anmeld

17. marts 2011

N&J

camian skriver:

jeg er også hiphop fan hører stortset ikke andet..
så sørgeligt at han er gået bort, alt for ung.

Ja, det er godt nok tidligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.