Hvor tidligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Jeg har været 6 uger henne ved begge piger da jeg testede...

Og sikke dog et par smukke eksmpler der kom ud af de tests :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Med Marcus havde jeg haft en spontan abort lige inden så jeg vidste ikke helt hvornår jeg skulle forvente min mens. Da den blev ved med ikke at komme tog jeg en test og jeg var 6 uger henne da jeg opdagede jeg var gravid.

Med Ida var det på selve dagen hvor min mens skulle være kommet. Da var jeg 4 uger henne. Testede også pga. mega ondt i dutterne

Ak ja de dutter, de dutter :/

Det "sjove" er efter jeg har født, bliver mine dutter også mega ømme op til mens....

Anmeld

17. marts 2011

Milka

jeg var omkring 6 uger henne da jeg testede positivt. min menstruation havde været underlig i nogen måneder så tænkte ikke videre over at den ikke var kommet endnu, var bare megatræt og havde vildt ømme bryster!

Anmeld

17. marts 2011

Milka

er trøjerne kommet forresten?

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg var gået to uger over tid... altså 2 uger efter jeg normalt burde kunne teste, inden jeg fik en positiv test.

og så kom Smukke Liva-diva

Anmeld

17. marts 2011

ChatH

Rose <3 skriver:

.

Fnis ja det var den godt nok

Altså min mormor er tvilling, hun har 11 søskende og der er 3 hold tvillinger

Og min kusine har tvillinger også, men de fik lagt æg op så det gælder ikke helt de er ikke økologiske!!

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

CVVE skriver:

Fnis ja det var den godt nok

Altså min mormor er tvilling, hun har 11 søskende og der er 3 hold tvillinger

Og min kusine har tvillinger også, men de fik lagt æg op så det gælder ikke helt de er ikke økologiske!!

Ej, men så holder den terio jo med at det springer en generation over med tvillinger...

Er det ikke tve-ægget der er "arveligt" ?

Anmeld

17. marts 2011

ChatH

Rose <3 skriver:

Ej, men så holder den terio jo med at det springer en generation over med tvillinger...

Er det ikke tve-ægget der er "arveligt" ?

Ja lige i mit tilfælde gør det

Jo ttvægget er arveligt og enæggede kan alle få. altså man kan jo også få tvægget uden det ligger i familien. men det er nu fint for mig hvis vi bliver enige om en til at der kun kommer en igen ellers kan jeg jo også næsten være med i det der program med vores store familier

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

CVVE skriver:

Ja lige i mit tilfælde gør det

Jo ttvægget er arveligt og enæggede kan alle få. altså man kan jo også få tvægget uden det ligger i familien. men det er nu fint for mig hvis vi bliver enige om en til at der kun kommer en igen ellers kan jeg jo også næsten være med i det der program med vores store familier

Jow jow, men så skønne unger og fantastiske forælder gør det ikke noget der i alt kommer 5 derfra.

Anmeld

17. marts 2011

ChatH

Rose <3 skriver:

Jow jow, men så skønne unger og fantastiske forælder gør det ikke noget der i alt kommer 5 derfra.

tak men 4 ville være alt rigelig for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.