Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kristinewl skriver: Jeg har været 6 uger henne ved begge piger da jeg testede...
Jeg har været 6 uger henne ved begge piger da jeg testede...
Og sikke dog et par smukke eksmpler der kom ud af de tests :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Med Marcus havde jeg haft en spontan abort lige inden så jeg vidste ikke helt hvornår jeg skulle forvente min mens. Da den blev ved med ikke at komme tog jeg en test og jeg var 6 uger henne da jeg opdagede jeg var gravid.Med Ida var det på selve dagen hvor min mens skulle være kommet. Da var jeg 4 uger henne. Testede også pga. mega ondt i dutterne
Med Marcus havde jeg haft en spontan abort lige inden så jeg vidste ikke helt hvornår jeg skulle forvente min mens. Da den blev ved med ikke at komme tog jeg en test og jeg var 6 uger henne da jeg opdagede jeg var gravid.Med Ida var det på selve dagen hvor min mens skulle være kommet. Da var jeg 4 uger henne. Testede også pga. mega ondt i dutterne
Ak ja de dutter, de dutter :/
Det "sjove" er efter jeg har født, bliver mine dutter også mega ømme op til mens....
jeg var omkring 6 uger henne da jeg testede positivt. min menstruation havde været underlig i nogen måneder så tænkte ikke videre over at den ikke var kommet endnu, var bare megatræt og havde vildt ømme bryster!
er trøjerne kommet forresten?
TbCp skriver: Jeg var gået to uger over tid... altså 2 uger efter jeg normalt burde kunne teste, inden jeg fik en positiv test.
Jeg var gået to uger over tid... altså 2 uger efter jeg normalt burde kunne teste, inden jeg fik en positiv test.
og så kom Smukke Liva-diva
Rose <3 skriver: .
.
Fnis ja det var den godt nok
Altså min mormor er tvilling, hun har 11 søskende og der er 3 hold tvillinger
Og min kusine har tvillinger også, men de fik lagt æg op så det gælder ikke helt de er ikke økologiske!!
CVVE skriver: Fnis ja det var den godt nok Altså min mormor er tvilling, hun har 11 søskende og der er 3 hold tvillinger Og min kusine har tvillinger også, men de fik lagt æg op så det gælder ikke helt de er ikke økologiske!!
Ej, men så holder den terio jo med at det springer en generation over med tvillinger...
Er det ikke tve-ægget der er "arveligt" ?
Rose <3 skriver: Ej, men så holder den terio jo med at det springer en generation over med tvillinger... Er det ikke tve-ægget der er "arveligt" ?
Ja lige i mit tilfælde gør det
Jo ttvægget er arveligt og enæggede kan alle få. altså man kan jo også få tvægget uden det ligger i familien. men det er nu fint for mig hvis vi bliver enige om en til at der kun kommer en igen ellers kan jeg jo også næsten være med i det der program med vores store familier
CVVE skriver: Ja lige i mit tilfælde gør det Jo ttvægget er arveligt og enæggede kan alle få. altså man kan jo også få tvægget uden det ligger i familien. men det er nu fint for mig hvis vi bliver enige om en til at der kun kommer en igen ellers kan jeg jo også næsten være med i det der program med vores store familier
Jow jow, men så skønne unger og fantastiske forælder gør det ikke noget der i alt kommer 5 derfra.
Rose <3 skriver: Jow jow, men så skønne unger og fantastiske forælder gør det ikke noget der i alt kommer 5 derfra.
tak men 4 ville være alt rigelig for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128