Hjælp - ondt i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Mor til O

Hej, 

Jeg har igår lige fundet ud af at jeg er gravid Har her til aften fået en del ondt i maven (venstre side), er det normalt mon?? Er 5+6 idag.

- Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mor til O

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe??

Anmeld

16. marts 2011

Valle81

m-og-m skriver:

Hej, 

Jeg har igår lige fundet ud af at jeg er gravid Har her til aften fået en del ondt i maven (venstre side), er det normalt mon?? Er 5+6 idag.

- Mette

Hvis det er nivog riv og mens agtigt - så er det helt normalt.

Det er ligament smerter og de kan være ret kraftige i starten af gravidetet dadin livmoder vokser og gennmgår kæmpe forandring:0)

Og tillykke med maven:0)

Anmeld

16. marts 2011

Mor til O

Valle81 skriver:

Hvis det er nivog riv og mens agtigt - så er det helt normalt.

Det er ligament smerter og de kan være ret kraftige i starten af gravidetet dadin livmoder vokser og gennmgår kæmpe forandring:0)

Og tillykke med maven:0)

Mange tak for dit svar. Det gjorde mig lidt mindre bekymret

Anmeld

16. marts 2011

sweet

m-og-m skriver:

Hej, 

- Mette

jeg er selv 7+6 nu og har haft det næsten fra starten af

Anmeld

17. marts 2011

Madam Blå

m-og-m skriver:

Hej, 

- Mette

Jeg er vist 6+3 i dag, og har havde i uge 4-5 meget ondt i maven. Det var en smerte, der flyttede sig rundt - hvis man kan sige det sådan I weekenden fik jeg ondt i højre side - og endte hos vagtlægen og måtte videre for at tjekke at det ikke var en graviditet udenfor livmoderen. Heldigvis sidder blommesækken hvor den skal

Men hvis det fortsætter med at gøre ondt det samme sted, så synes jeg du burde kontakte lægen. Det kan jo være en blærebetændelse, eller noget andet harmløst. Men som kan behandles.

Håber det er blevet bedre i dag

Knus

Anmeld

17. marts 2011

Frøken J.

Ja, det havde jeg meget de første uger.. Jeg var nemlig helt nervøs om det var graviditet uden for livmoderen, fordi det gjorde så nas, men det var det ikke. Bare ligementsmerter De er gået over igen for mit vedkommende og tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.