Graviditetssymptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var dine tidlige symptomer på graviditet forskellige fra gang til gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.517 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lige blevet gravid - er i uge 5 så det er meget tidligt endnu. Det er anden gang jeg er gravid og til forskel fra første gang mærker jeg intet til graviditeten. Sidste gang havde jeg ømme bryster fra uge 4 og fik mega-uren hud.

Så nu er jeg nysgerrig efter at høre om jeres graviditeter har lignet hinanden eller været forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

svanen73

Jeg har haft kvalme i begge graviditeter, første gang dog meget mere voldsomt...sikkert fordi det var tvillinger.

Anmeld

16. marts 2011

Frk. Himmelblå

Med nr. 1 var første tegn ømme bryster...

Med nr. 2 fik jeg morgenkvalme...

Og efterfølgende en lang række typiske symptomer som var tilstede under begge graviditeter. Men helt til at begynde med var det altså forskelligt.

Tillykke 

Anmeld

17. marts 2011

bassemor

da jeg var gravid med min søn havde jeg ingen kvalme.. men denne gang havde jeg vildt meget kvalme, så sagde fra start at dette måtte være en pige.. og ja det er en pige men har dog ik kvalme mere heldigvis..

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er lige blevet gravid - er i uge 5 så det er meget tidligt endnu. Det er anden gang jeg er gravid og til forskel fra første gang mærker jeg intet til graviditeten. Sidste gang havde jeg ømme bryster fra uge 4 og fik mega-uren hud.

Så nu er jeg nysgerrig efter at høre om jeres graviditeter har lignet hinanden eller været forskellige.

Alle mine graviditeter har været forskellige på flere punkter, men har dog aldrig været i tvivl om, at jeg var gravid.

Min kusine, der har fået 7 børn, siger også at ingen af hendes har været ens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. marts 2011

Blomst40

Første gang havde jeg vildt ømme og spændte bryster men næsten intet anden gang... Men derimod meget mere kvalme og træthed anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.