Du bøjer dit ben ved knæet - men ikke der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Mira0911

Ja... Prøver at forklare det... 

Ja vi bøjer benet ved knæet udover knæet, bøjer det også ved hoften... Kalder det hoften.... 

Når jeg trækker vejret normalt og tager dybe indåndinger kommer der en form for ømhed/smerte som er til at holde, som hvis det var en hovedpine der var der. 

Det er på indersiden - Mellem mave, inderlåret der hvor man bøjer benet/låret når man skal sidde med krydset ben... 

Det startede for 10 minutter siden ca. 

Hvad kan det være? 

Håber det er til at forstå det jeg har skrevet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

slettet_7530

MoarJ skriver:

Ja vi bøjer benet ved knæet udover knæet, bøjer det også ved hoften... Kalder det hoften.... 

Når jeg trækker vejret normalt og tager dybe indåndinger kommer der en form for ømhed/smerte som er til at holde, som hvis det var en hovedpine der var der. 

Det er på indersiden - Mellem mave, inderlåret der hvor man bøjer benet/låret når man skal sidde med krydset ben... 

Hvad kan det være? 

ligamentsmerter som du har i forbindelse med graviditeten, et tegn på at dine sener og led giver sig

Anmeld

16. marts 2011

slettet_7530

MoarJ skriver:

Hvad kan det være? 

Lysken hedder den

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Hvad kan det være? 

Vil tro du har ligamentsmerter..din forklaring lyder som sådan.
Det er sammentrækninger i muskulaturen og udvidelse..og kan gå og komme i bestemte stillinger.
Du kan også have lidt lettere bækkenløsning, det kan nemlig også give den form for murrende smerte, som du beskriver, og kan gå og komme.
Som jeg plejer at sige:
Hvis man har et mavesår, skal man ikke pille i det

Så hvis der er bestemte bevægelser, der tricker en smerte i dit bækken og/eller muskulatur, så prøv at lade være med at lave de bevægelser alt for meget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Albertesmor skriver:

ligamentsmerter som du har i forbindelse med graviditeten, et tegn på at dine sener og led giver sig

Hmm... Helt derude? Når jeg har dem ved maven, har jeg ikke noget ømhed/smerter når jeg trækker vejret og sommetider tager dybe indåndinger... 

Anmeld

16. marts 2011

slettet_7530

MoarJ skriver:

Hmm... Helt derude? Når jeg har dem ved maven, har jeg ikke noget ømhed/smerter når jeg trækker vejret og sommetider tager dybe indåndinger... 

ja de er jo i hele kroppen  det er alle kroppens sener og led der giver sig i en graviditet

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Albertesmor skriver:

Lysken hedder den

Fnis... Ja det er lysken.... 

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Albertesmor skriver:

ja de er jo i hele kroppen  det er alle kroppens sener og led der giver sig i en graviditet

Arj... Troede kun det var omkring maven... 

Anmeld

16. marts 2011

slettet_7530

MoarJ skriver:

Arj... Troede kun det var omkring maven... 

nej i hele kroppen, men specielt i området omkring bækkenet

Anmeld

16. marts 2011

slettet_7530

MoarJ skriver:

Fnis... Ja det er lysken.... 

der fik jeg mine første ligamentsmerter og jeg var kun 4 uger henne da de første kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.