Kagen til min søn i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Laila T

Min ældste dreng bliver 15 år i morgen, så skulle da lave en lækker kage til ham og klassen.

Det blev en bogkage med citroncreme og skovbærmousse.

Håber den falder i god jord. Han havde i hvertfald store øjne da han så den i køleskabet her til aften, og jeg fik et kæmpe knus med ordene: ej er den til mig, tusind tak mor. helt ved at tænke på det igen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

mariamiss6

Den er da også fin :D

Anmeld

16. marts 2011

merichs

Laila T skriver:

Min ældste dreng bliver 15 år i morgen, så skulle da lave en lækker kage til ham og klassen.

Det blev en bogkage med citroncreme og skovbærmousse.

Håber den falder i god jord. Han havde i hvertfald store øjne da han så den i køleskabet her til aften, og jeg fik et kæmpe knus med ordene: ej er den til mig, tusind tak mor. helt ved at tænke på det igen.

Flot

Anmeld

16. marts 2011

Laila T

mariamiss6 skriver:

Den er da også fin

tak Maria

Anmeld

16. marts 2011

Laila T

merichs skriver:

Flot

Tak

Anmeld

16. marts 2011

B&J

kan da godt forså han blev vildt glad den er også bare så super flot

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

Den er flot... Jeg forstår bare ikke helt hvad der står hihi... Altså skal det læses side for side eller henover midten?!...

Anmeld

16. marts 2011

Dot D

Den er fin Laila. Og dér kan man se.... En mor kan stadigvæk gøre en søn glad for en kage, selvom han er nået teenagealderen

Tillykke med ham

Anmeld

16. marts 2011

Dot D

Zafir skriver:

Den er flot... Jeg forstår bare ikke helt hvad der står hihi... Altså skal det læses side for side eller henover midten?!...

Altså Zafir, det er da de berømte ord fra en kendt Shubidua sang, hi hi, kan du ikke kende den?

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

Dot D skriver:

Altså Zafir, det er da de berømte ord fra en kendt Shubidua sang, hi hi, kan du ikke kende den?

Åhhhh... UNdskyld hihi... (sig det ikke til Tom... hehe. Han ÆLSGER shubberne, men jeg jo opdraget med disco og ikke dansk rock... andet end gasolin!!!)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.