diarre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

har været til læge med hende idag, og de har taget en afføringsprøve og så havde hun osse lige halsbetændelse, så derfor havde hun den høje feber men nu kan det da kun gå fremad med hende...

Åhh det stakkels lille pus.
Vil anbefale, at du giver hende noget drikkecultura med hindbærsmag, for det hjælper meget på maven og især hvis hun nu også skal til og have antibiotika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

merle2010

SussieThyssen skriver:

Åhh det stakkels lille pus.
Vil anbefale, at du giver hende noget drikkecultura med hindbærsmag, for det hjælper meget på maven og især hvis hun nu også skal til og have antibiotika

det ville jeg osse meget gerne give hende, MEN hun kan ikke tåle mælk så det er ret besværligt... hun kan derfor hverken få yougurt eller A38.. så hun lever nærmest af bananer og kiks... har prøvet at lokke lidt cola i hende, men det kan hun bestemt ikke lide...

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

det ville jeg osse meget gerne give hende, MEN hun kan ikke tåle mælk så det er ret besværligt... hun kan derfor hverken få yougurt eller A38.. så hun lever nærmest af bananer og kiks... har prøvet at lokke lidt cola i hende, men det kan hun bestemt ikke lide...

På apoteket kan du få paragurt tabs..og hvis hun er god til at tygge, så giv hende 2 to gange om dagen i nogle dage. Ellers kan du knuse dem og røre dem ud i lidt saft.
De smager af karamel, og børn er helt pjattede med dem.

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

SussieThyssen skriver:

På apoteket kan du få paragurt tabs..og hvis hun er god til at tygge, så giv hende 2 to gange om dagen i nogle dage. Ellers kan du knuse dem og røre dem ud i lidt saft.
De smager af karamel, og børn er helt pjattede med dem.

hun har ingen tænder endnu, så hun kan ikke rigtig tygge desværre men ja, jeg kan jo altid knuse dem.. men tror du ikke der er lactose i dem osse.. ??

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

hun har ingen tænder endnu, så hun kan ikke rigtig tygge desværre men ja, jeg kan jo altid knuse dem.. men tror du ikke der er lactose i dem osse.. ??

Altså nu er jeg selv multiallergisk og lactoseintolerent...og det er mine unger også, men både jeg og de, har altid kunnet tåle Paragurttabs uden problemer.
Men du kan jo få apoteket til at tjekke det og evt komme med et alternativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.