By eller land - citat Jesper Juul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Rosa

Hvis børn vokser op i byen får de et tættere forhold til kulturlivet. Vokser de op på landet, får de et tættere forhold til naturen. Men siden du ikke ved, hvilke slags mennesker dine børn vokser op og bliver og derfor ikke kan sige om det er kultur eller natur, der tænder dem mest, så synes jeg bare du skal bo der, hvor du helst vil bo. Og husk så på, du kun er ansvarlig for en femtedel af deres liv. Gider de ikke bo på landet, kan de jo bare skride ind til byen når de bliver voksne. Og omvendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Giraffen

Rosa skriver:

Hvis børn vokser op i byen får de et tættere forhold til kulturlivet. Vokser de op på landet, får de et tættere forhold til naturen. Men siden du ikke ved, hvilke slags mennesker dine børn vokser op og bliver og derfor ikke kan sige om det er kultur eller natur, der tænder dem mest, så synes jeg bare du skal bo der, hvor du helst vil bo. Og husk så på, du kun er ansvarlig for en femtedel af deres liv. Gider de ikke bo på landet, kan de jo bare skride ind til byen når de bliver voksne. Og omvendt.

hvor er det fint sagt

Jeg ville elske at bo på landet med dyr og plads - hvis altså man stadig ku gå ind til byen derfra

Anmeld

16. marts 2011

oo

åh jeg ville også sådan ønske mit skovhus lå i Blågårdsgade, men akkenej. og Blågårdsgade har vi boet i, så nu bor vi i skovhuset....og en dag bor vi et andet sted. og Sol vokser forhåbentlig op og er glad og fro og kan begå sig i gummirøjsere i en svampet skovbund såvel som på en regnvåd brostensbelagt gade

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Hahahahaha

Jeg siger det samme til mine børn i forhold til deres navne. Hvis de er utilfredse, så må de skifte navn når de fylder 18år

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.