Update på: "Samvær med far imorgen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

betski

Baagøe skriver:

Så kommer den Lovede update på, hvordan det gik, da Lauras far besøgte os.

Johnny kom lidt over 15 og Laura var desværre temmelig pylret og småpev det første kvarters tid. Hun livede dog op, da han begyndte at prikke lidt til hende og hun fulgte ham med øjnene, når han gik rundt. Hun ville rigtig gerne i kontakt med ham, men turde ikke rigtigt det første stykke tid. Men jeg tilskyndede til kontakt og til at hun viste ham sin bog og hun blev rigtig kæk, da hun sad imellem os i sofaen med sin bog, også derefter fik han ellers en demonstration af alle hendes kunster! Jeg gik på et tidspunkt ned i vaskekælderen og blev lige stående udenfor døren for at sikre mig hun ikke blev ked. Jeg var væk i 10 min., men det var ingenting.

Vi aftalte, at vi skulle tales ved på fredag om en ny dag i næste uge, så det er jeg rigtig glad for. Det dejligste var, at Laura blev så tryg ved ham så hurtigt

Da hun tog afsked med ham efter en time, tumlede de lidt og hun grinte virkelig helt nede fra maven, så det var en rigtig god oplevelse for dem begge

Hvor glæder det mig meget at læse det du skriver Håber virkelig at det er noget der udvikler sig. Det har Laura fortjent. Tænker også på dig Linda, du må også ha brug for at have en at dele Laura med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

twinboys

Juhuuuuuuuuuuuu dette indlæg gjorde mig bare så glad...

Stort tillykke SØS...

Majbritt

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuuu dette indlæg gjorde mig bare så glad...

Stort tillykke SØS...

Majbritt

Tak skønne. Jeg håber, det varer ved

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Tak skønne. Jeg håber, det varer ved

Håber jeg også

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Åhh hvor er det dog dejligt at høre.
 for at det bare kommer til at gå rigtigt godt i tiden der kommer.

Kærligst
Sussie

Mange tak. Det håber jeg sørme også

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Hvor er det godt at høre!! Det er jo helt fantastisk hvis han så holder ord og det bare kommer til at fungere

Det håber jeg virkelig for både hans og Lauras skyld

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Tutter skriver:

Hvor er det fantastisk og høre søde
Håber virkelig han er der for Laura nu, så hun kan få et forhold til ham

Mange tak. Håber virkelig også, at han er der fra nu af

Anmeld

17. marts 2011

LinLin

Dejligt det gik godt!

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

duddi. skriver:

Hvor glæder det mig meget at læse det du skriver Håber virkelig at det er noget der udvikler sig. Det har Laura fortjent. Tænker også på dig Linda, du må også ha brug for at have en at dele Laura med

Hvor er du sød! Ja, jeg har virkelig savnet at kunne fortælle ham om Laura og de sjove ting der hele tiden kommer, så nu håber jeg, at det udvikler sig og hurtigt bliver permanent

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

DAs mor skriver:

Dejligt det gik godt!

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.